Lungemannen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har planer om å kjøpe meg et nytt kabinett. Kriteriene er at det skal helst være et fulltower, det bør være et kabinett som er lett å modde og det bør ikke koste mer enn 1000 kr. Noen forslag folkens? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 chiftec fulltower.. ikke noe spes orginalt, men genialt lett å modde og mange ideer får du også her på forumet. eller dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=ET7896AB Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 addtronics er jo ikke så veldig dyrt lenger da.. det er grise bra, og bra å modde.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Virker ikke som det er så lett å mekke vindu i sidedøra på addtronics kabinettene da Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Thermaltake er helt klart et alternativ, men det lissom ferdig modda... dessuten virka det som det var en del dårlige løsninger inni når jeg leste testen på overklokking.no Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Thermaltake er helt klart et alternativ, men det lissom ferdig modda... dessuten virka det som det var en del dårlige løsninger inni når jeg leste testen på overklokking.no Kanskje derfor jeg liker det, fordi da får jeg et fint ferdig modda kabinett + at det følger med en hel haug med vifter har kikket på dette i flere måneder nå...men blir nok ikke nytt kabinett på meg enda Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 synes at thermaltake er alt for mye "se på meg"... får asosiasjoner med sånne digre reklame neon lys som brutalt river opp nattemørket med sin glorete glans... er litt harry egentlig, men man får jo mye for pengene da... 7 80mm vifter på 21db, og hardcano8 hvis jeg husker riktig.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Offtopic: Vg diskusjon:Oppdatere skjerm Er det en fyr som er seriøst dum, eller bare tuller han? Svar på PM hvis du gidder Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 addtronics er jo ikke så veldig dyrt lenger da.. det er grise bra, og bra å modde.. Greit nok, men de ser skilkkelig schtøgge ut på bildene på microplex Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 addtronics er jo ikke så veldig dyrt lenger da.. det er grise bra, og bra å modde.. Greit nok, men de ser skilkkelig schtøgge ut på bildene på microplex stygge!? Jaja, smaken er som baken. thermaltake er ikke no spesielt penere, syns det kabinettet er litt for mye prega av reklame pluss at det er et helvetes rot inni. er det så mange vifter i et kabinett så burde de ha lagd et lite system får hvor de kabla går Og det med addtronics kabinettet, samma f om det er stygt, når det er ganske bra og du skal modde det. uansett så kan du jo titte på en test da vel Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Har lest testen. Ble litt usikker på den sidedøra... Man må ta av frontdekselet for å åpne sidedøra? Høres teit ut. Positivt at det er sving dør vaffal Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 hva med denne Compucase sin kjente "Dragon Slayer" som den er blitt kalt? jeg har den selv og er GANSKE førnøyd med den! ingen negative sider, utenom at den er litt tung, synes da jeg hehehe lykke til! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 er det et fulltower da? hvor stort er det? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 dragon slayer er desverre bare miditower så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå