Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei! Jeg er kun 16 år, men har nå begynt å tenke på hva jeg vil utdanne meg til. Så jeg tenkte at jeg kunne spørre på forumet om dere har noen ideer til hva jeg kan utdanne meg til. Ser best for meg at jeg jobber inne på ett kontor. Jeg liker både pc og matte(økonomi o.l) godt, er det noen yrker der jeg kan blande dette? Synes også at IKT software redigering og det ser kjekt ut. Går nå elektro VG1. Skal ta ekstramatte,fysikk og påbygg om jeg ikke forandrer mening. Har du noen ideer til noe jeg kan blande både pc, matte og kanskje IKT? Er det noe du lurer på eller var litt uklar så skal jeg prøve å klarne det ut Takk på forhånd! Mvh DanVazz Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Elektroingeniør? Arbeid på kontor stort sett, og veldig bra betalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Elektroingeniør? Arbeid på kontor stort sett, og veldig bra betalt. tusen takk! det høres veldig spennende ut. Har søkt masse rundt på nettet angående det - men finner ikke noe som helst spessifikke utdanningsveier. Vet du om noen? Mvh DanVazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå