Gå til innhold

Vannpipe/shisha tobakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det så puttet det her ;)

Er det noen som vet om det er lovlig å kjøpe vannpipe tobakk fra nett?

Isåfal, kan noen gi meg link til sider som selger vannpipe tobakk og sender til norge?

Helst sider med paypal :)

Det er ulovlig å kjøpe Shisha tobakk på nett.

Hvilken by bor du i? Det har seg nemmlig slik at her hvor jeg bor (bergen) og Oslo har mange "innvandrerbutikker" hvor de selger Shisa tobakk. Om du ser en innvandrerbutikk er det vell bare å spørre dem, så får du svar. Og som oftest sier de ja.

Lenke til kommentar

Halo var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det så puttet det her ;)

Er det noen som vet om det er lovlig å kjøpe vannpipe tobakk fra nett?

Isåfal, kan noen gi meg link til sider som selger vannpipe tobakk og sender til norge?

Helst sider med paypal :)

Det er ulovlig å kjøpe Shisha tobakk på nett.

Hvilken by bor du i? Det har seg nemmlig slik at her hvor jeg bor (bergen) og Oslo har mange "innvandrerbutikker" hvor de selger Shisa tobakk. Om du ser en innvandrerbutikk er det vell bare å spørre dem, så får du svar. Og som oftest sier de ja.

Bor i Oslo, men utvalget er helt fryktelig, og prisen er enda skumlere :(

Faen, skulle vært mulig å kjøpe fra nett :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.qxl.no/pris/alt-det-andre/oevrig/ren-kno3-salpeter-325g/v/an621970946/

Shisha tobakk er bedre, men er helt greit hvis du ikke har noe annet. Vannpipetobakk er foresten ulovlig i Norge siden det rammes av loven mot nye tobaksprodukter. Her er uten nikotin, men da må det bare markedsføres som noe annet.

Var det en spøk?

Forventer du at jeg skal røyke KNO3?

Endret av The-One
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://www.qxl.no/pris/alt-det-andre/oevrig/ren-kno3-salpeter-325g/v/an621970946/

Shisha tobakk er bedre, men er helt greit hvis du ikke har noe annet. Vannpipetobakk er foresten ulovlig i Norge siden det rammes av loven mot nye tobaksprodukter. Her er uten nikotin, men da må det bare markedsføres som noe annet.

Var det en spøk?

Forventer du at jeg skal røyke KNO3?

Hehe… Prøv! :D

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...