Verbal Hologram Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Halo var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det så puttet det her Er det noen som vet om det er lovlig å kjøpe vannpipe tobakk fra nett? Isåfal, kan noen gi meg link til sider som selger vannpipe tobakk og sender til norge? Helst sider med paypal Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Halo var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det så puttet det her Er det noen som vet om det er lovlig å kjøpe vannpipe tobakk fra nett? Isåfal, kan noen gi meg link til sider som selger vannpipe tobakk og sender til norge? Helst sider med paypal Det er ulovlig å kjøpe Shisha tobakk på nett. Hvilken by bor du i? Det har seg nemmlig slik at her hvor jeg bor (bergen) og Oslo har mange "innvandrerbutikker" hvor de selger Shisa tobakk. Om du ser en innvandrerbutikk er det vell bare å spørre dem, så får du svar. Og som oftest sier de ja. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Halo var ikke sikker på hvor jeg skulle plassere det så puttet det her Er det noen som vet om det er lovlig å kjøpe vannpipe tobakk fra nett? Isåfal, kan noen gi meg link til sider som selger vannpipe tobakk og sender til norge? Helst sider med paypal Det er ulovlig å kjøpe Shisha tobakk på nett. Hvilken by bor du i? Det har seg nemmlig slik at her hvor jeg bor (bergen) og Oslo har mange "innvandrerbutikker" hvor de selger Shisa tobakk. Om du ser en innvandrerbutikk er det vell bare å spørre dem, så får du svar. Og som oftest sier de ja. Bor i Oslo, men utvalget er helt fryktelig, og prisen er enda skumlere Faen, skulle vært mulig å kjøpe fra nett Lenke til kommentar
genialt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) http://www.qxl.no/pris/alt-det-andre/oevrig/ren-kno3-salpeter-325g/v/an621970946/ Shisha tobakk er bedre, men er helt greit hvis du ikke har noe annet. Vannpipetobakk er foresten ulovlig i Norge siden det rammes av loven mot nye tobaksprodukter. Her er uten nikotin, men da må det bare markedsføres som noe annet. Endret 11. oktober 2010 av genialt Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) http://www.qxl.no/pris/alt-det-andre/oevrig/ren-kno3-salpeter-325g/v/an621970946/ Shisha tobakk er bedre, men er helt greit hvis du ikke har noe annet. Vannpipetobakk er foresten ulovlig i Norge siden det rammes av loven mot nye tobaksprodukter. Her er uten nikotin, men da må det bare markedsføres som noe annet. Var det en spøk? Forventer du at jeg skal røyke KNO3? Endret 11. oktober 2010 av The-One Lenke til kommentar
Lotta_ Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg skulle gjerne blitt kvitt en del vannpipetobakk samt kull, da jeg ikke har bruk for dette etter at vannpipen min tok kvelden. Alt er forseglet- ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) http://www.qxl.no/pris/alt-det-andre/oevrig/ren-kno3-salpeter-325g/v/an621970946/ Shisha tobakk er bedre, men er helt greit hvis du ikke har noe annet. Vannpipetobakk er foresten ulovlig i Norge siden det rammes av loven mot nye tobaksprodukter. Her er uten nikotin, men da må det bare markedsføres som noe annet. Var det en spøk? Forventer du at jeg skal røyke KNO3? Hehe… Prøv! Endret 30. oktober 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Som sagt: tobakk kan ikkje bli kjøpt på nett, og dersom prisane her i Noreg skremme deg for mykje har du knapt anna valg enn å få nokon som skal til utlandet å kjøpa for deg. Dei fleste rundt meg som røyker shisha får det frå utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå