Ekko Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tenkte jeg skulle være tidlig ute og forbedrede meg så jeg ikke blir halsende rundt siste dagen før festen. Planen var egentlig å gå i en lab/slakterfrakk med en blodig kjøttøks, men så fikk jeg meg noen tattoo-sleeves og bestemte meg for at de skulle inngå i kostymet. Så tanken var tattoo-sleeves, kanskje noen fake lime-på-tattoveringer i ansikt eller lignende. Men tanken var at det må være litt scary og litt helhetlig. Ikke scary som skrekkfilm nødvendigvis, men som at man ikke ville truffet meg i en bakgate. Jeg har tenkt på ting som biker (ikke så skummel), eller latino-gjengmedlem, men er ikke sikker på hvordan jeg skal få hele kostymet til å funke som helhet, hvilke andre ting jeg kan koble inn. Feks som latinovarianten tenkte jeg: -Tattoo-sleeves -Noen tattoveringer, kanskje tåre under øyet eller noe slikt -Har litt skjeggvekst, så muligheten for en bart er tilstede -Muligens et våpen -Skuddskade? -Usikker på hvilke klær jeg kan kjøre med her, evt sminke. Men føler samtidig at det blir litt mer "dressup" enn halloween, jeg tenker at det egentlig bør være skummelt, og et slikt kostyme må være ganske godt før det er skummelt. Kunne man sett ut som Danny Trejo hadde mye vært gjort, men den fyren er jo skummel i hva som helst Tenkte på gothaktig påkledning, men det er egentlig ikke noe kostyme i seg selv, er kanskje litt halloweenaktig, men de er jo heller "vanlige" nå tildags. Noen forslag? Lenke til kommentar
LilleKrokodille Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skaff deg supporterutstyr fra LSK. Skumlere zombie enn det blir du ikke. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Huff...nei, det ville jo indirekte bety at jeg måtte gi penger til LSK Lenke til kommentar
LilleKrokodille Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kanskje du er heldig og finner noe på finn.no under rubrikken 'Gis bort'. Er alltid lov å håpe at noen endelig har sett lyset og kommet på bedre tanker. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kle deg ut som en 5 år gammel gutt, jeg har enda til gode å finne noe skumlere enn det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjør "prinsessestyle". Lenke til kommentar
LilleKrokodille Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Eller som Wednesday fra Addams Family sa da hun ble spurt om sitt kostyme: 'Jeg ser ut som meg selv. Seriemordere gjør som regel det...' 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå