magma_81 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har et gammelt ATI RAGE 128 kort stående i en gammel PC som jeg tenkte jeg skulle tweake litt for moro skyld. Siden jeg sitter med et Nvidia kort nå, og ikke har brukt datamaskinen med ATI kortet på en god stund er jeg ikke helt inne i hvilke programmer (ala NVmax) jeg kan benytte meg. Jeg lurer også på om det finnes noen nettsteder som tar for seg overklokking og tweaking av ATI-kort. På forhånd takk! Magnus Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 powerstrip, er noe ala' Nvmax, og funker med alle typer skjermkort Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Glimrende. Du skulle ikke tilfeldigvis vite om noen guider på internett som tar for seg overklokking (plansliping, viftevalg ol.)? Magnus Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hallo? Du er jo på en nå.. Du må poste noen bilder av kortet , jeg har torturert mitt gamle Ati Ragepro8mb. Putta liksogodt et peltier elemnt og en Alpha 8045 oppå. Kortet taklet 140mhz core 110mhz ram (eller 109) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå