Gå til innhold

Beste fagorganisasjon

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vurderer nå å fagorganisere meg.

Etter episode med arbeidsgiver som lovde fastlønn, men som gav verken dette eller arbeidsavtale, så tenker jeg veldig på å bli med i en slik organisasjon.

Jobber primært som selger og markedsfører, og er usikker på hvilken organisasjon som er best for meg.

Noe tips om hvilken som er best...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en som jobber i salgsbransjen så kan jeg si med en gang at det finnes utrolig mange cowboyer der ute. Daglig, hos konkurrenter selvsagt, ser vi "bruk og kast" av ansatte. Der de blir gitt vilkår de umulig kan oppfylle. Jobber ræven av seg i 4-5 mnd, og så er det videre til nestemann..

Lenke til kommentar

Som en som jobber i salgsbransjen så kan jeg si med en gang at det finnes utrolig mange cowboyer der ute. Daglig, hos konkurrenter selvsagt, ser vi "bruk og kast" av ansatte. Der de blir gitt vilkår de umulig kan oppfylle. Jobber ræven av seg i 4-5 mnd, og så er det videre til nestemann..

Ok

Er dette jeg merker nå :-) Annonsen hos Finn.no sa fast ansettelse + provisjon, men så har det bare blitt provisjon.

Har utdannelse fra BI ++ høyskole fag du som spurde om det.

Er det noen god organisasjon for selgere som man kan bli med i ? Senser at dette er viktig å ha på plass i en bransje som dette her, selv om jeg har hatt en veldig bra start... Merker jeg meg litt samme tendensene hos sjefen som det du skisserer over monzilla.

Life

Lenke til kommentar

Da er det bare til å komme seg videre. Som oftest er det greit å begynne på gulvet i store orgaisasjoner. Enten det er en stor kjede, en stor bedrift eller generelt sett noen som _må_ ha ro i rekkene for å bli oppfattet som en seriøs aktør.

Flott! Takk for råd.

Still: Er det noen organisasjoner man kan bli med i her for å få høyere rettigheter...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...