moby_duck Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei. Jeg har absolutt ingen idé om hvor jeg bør skrive dette, så jeg bare tok dette forumet. Hvis det er feil kan tråden bare flyttes. Jeg har tenkt å kjøpe et digitalkamera som bursdagsgave til en god venn i Romania. Har sjekket litt på posten.no, men jeg trenger fortsatt litt hjelp. Har prøvd å ta kontakt med kundeservice, men de bruker så lang tid på å svare. Hadde vært fint å fått sendt det i løpet av neste uke sånn at det kommer fram før bursdagen hennes. Jeg har som sagt tenkt å sende et digitalkamera, noe jeg antar regnes som ødeleggbart, og bør pakkes godt inn. Men er det nødvendig? I så fall, bør jeg bruke en pappeske og bobleplast? Hvor får man tak i sånt? Hva hadde dere gjort hvis dere skulle sende et kamera? Takker for alle svar og innspill Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har som sagt tenkt å sende et digitalkamera, noe jeg antar regnes som ødeleggbart, og bør pakkes godt inn. Men er det nødvendig? Absolutt nødvendig å pakke det svært godt inn. Kartonger i passende størrelse får du kjøpt på Posten. Istedenfor bobleplast ville jeg brukt isopor (e.l.) biter beregnet til innpakking av ting som kan skades. Hør i butikker som selger den type ting, som f.eks Staples. Evt kan du benytte bobleplast (samme butikker). Husk at forsendelsesdeklareringen (klistres på pakken) skal inneholde korrekt beskrivelse av innholdet. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Takk for svar Tar meg en tur innom Staples på mandag, så får jeg se hva jeg får tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå