fjarle Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ekstrem kameratelefon på vei. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Denne skal kunne spise andre kameratelefoner til frokost, ifølge pressemeldingen, og den skal være på vei til Europa. Nøkkelordet er "i følge pressemeldingen". Jeg har langt større tro på at Panasonic får til et mye bedre kamera av flere grunner. - Tykkelsen på 17 mm indikerer at det er stor bildebrikke og stor optikk. Det lover meget bra. - Erfaringen som kameraprodusent med fokus på kvalitet og kompakthet (LX-, GH, GF-seriene) og samarbeidet med Leica på optikksiden lover svært bra. - 13 Megapiksler lover derimot ikke så bra, men med tanke på tykkelse og tiltro til merket tror jeg at de kan slå alle andre mobiltelefoner på kamerasiden. - Jeg er også skeptisk til er telefondelen av telefonen. Håper de kjøper et nesten fiks ferdig pakkesystem med vanlig prosessor, Android, vanlig funksjonalitet, vanlig GUI og vanlige tilkoblinger og andre vanlige egenskaper. Endret 1. oktober 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Neste år er det 20 MP som gjelder på mobil . Trenger jo bare 6x 1080p skjermer for å vise et 12 MP bilde 1:1 pixel... Endret 1. oktober 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da må du bare kjøpe 4 nye full HD TVer i løpet av det kommende året.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg har sett over oversettelsen igjen, samt originalen og det virker som antallet megapiksler er feil. Det står 13,2 en plass i oversettelsen og 3,2 i både originalen og et annet sted i oversettelsen. Videre står det også 2048x1536, som "tilfeldigvis" er omtrent 3,2 megapiksler. Jeg tror derfor ett-tallet i 13,2 er en oversettelsefeil. Da begynner argumentene om bildekvalitet og bruk av Lumix-navnet å gi mening. "Men vakre, mørke, lyse, kan du ta bilder." tror jeg betyr god kvalitet i både mørke og lyse områder. Noe som betyr fysisk store piksler. (få megapiksler fordelt på en stor brikke) Endret 4. oktober 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis du har rett nå, og dersom kameraet starter raskt(<kompaktkamera), så kjøper jeg den. Garantert. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå har det kommet oppdatert info på nettsiden. Tragisk stygg telefon. LITEN sjanse for at jeg kjøper den nå... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det står 13.2 MP på bildet av mobilen på lumixphone.jp.. Endret 7. oktober 2010 av Svedge Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det gjør det. Skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg