Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kjæresten min over eksen?

Gjest Vilderose

Anbefalte innlegg

Gjest Vilderose

Ja et litt rart spørsmål kanskje ,da han er kjæresten min,men jeg plager meg selv med tanken. Det er faktisk 6 år siden han gjorde det slutt med henne. Vet ikke grunnen,men vet at han flørter med andre og ville ut av det. De var hverandres første kjærester,og var sammen i 4år. De var urolig gode venner,og de har alltid -fra da det ble slutt holdt kontakten pga vennskapet . jeg syns hun er veldig pen. Jeg har kun møtt henne en gang da hun bor i en annen kant av landet nå. HVER gang hun kommer til hjembyen er det første hun gjør å ringe min kjæreste for å ta en kaffe. Selv om hun er forlovet osv :( de var begge single mange perioder etter det ble slutt,og jeg har hørt at hvertfall hun ønsket at de skulle bli sammen igjen i perioder..men de ble jo aldri sammen.. hun skal gifte seg om en måned ,og han er invitert! Jeg kan ikke hjelpe for at jeg sliter med dette. Jeg har spurt han rett ut og han sier at mye var bra i forholdet,men mye dårlig også,og at han er glad for at hun har funnet en bra

mann nå,og at han aldri har angret på avgjørelsen. En annen gang jeg spurte om bryllupet sa han at han hadde et veldig avslappet forhold til at hun giftet seg,men at det sikkert ble rart å se henne gå ned kirkegulvet!

Hva syns dere!? Han har kontakt med en annen eks også ,men jeg føler det er annerledes. De er så gode venner, og det plager meg. Jeg vet at alle sier jeg er så pen og bra,men jeg føler likevel at hun går meg en høy gang mht utseende og alt! Jeg er sjalu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Vilderose

Spør egentlig ikke om hva jeg bør gjøre. Spør om dere tror han lurer seg selv og fortsatt har følelser for henne. Jeg mener:er det mulig å ikke føle savn og ville tilbake når de er sååå gode venner,og som sagt er hun jo en bra dame . Pen,suksessfull osv ... Likevel har de jo aldri blitt sammen igjen ,og det er jo et "godt" tegn da de sikkert har hatt sjansen til det hvis de ville .

Lenke til kommentar
Gjest Vilderose

bare han selv som vet ja;) hehe,takk for godt svar!! Ja isåfall skal jeg nok ta tipset ditt og kvitte meg med han . Jeg har ingen følelser for eks samboeren min gjennom 4år. Om han har følelser for henne kunne han hvertfall holdt kontakten lav ,for dems egen og min skyld

Lenke til kommentar

Tja, jeg vil si det kommer helt an på. Hvis du er "inkludert" blant de, så ville jeg ikke hatt noe å frykte. Men hvis de prøver å være alene ville jeg vært litt mer skeptisk. Likevel må du tenke på at det er en grunn til at det ble slutt mellom de.

For øvrig ser ikke jeg personlig noe grunn til å ha nær kontakt med ekser. Sporadisk er greit, men noe mer tror jeg ikke fører noe positivt med seg.

Lenke til kommentar
Gjest Vilderose

Jeg har også vanskelig å forstå at de kan ha så god kontakt uten å ville noe mer.tenk på alle minnene de har sammen. Det gjør meg nesten kvalm.. Jeg viser jo ikke dette til kjæresten. Men som sagt plager det meg ! Da han fikk vite at hun skulle gifte seg hadde han sagt :"hvorfor gjorde jeg det slutt med henne" . Dette var før vi ble sammen ,og det ble fortalt til meg av en som ikke ville vi skulle bli sammen,så mulig dette er løgn. Han mener hvertfall at det ikke er sant, selv om jeg ikke har konfrontert han med den eksakte setningen,men generelt rundt det.. Da har han sagt det ikke er sant.

Jeg har som sagt kun møtt henne en gang ,og det var på fest! De har vel ikke møttes for kaffe når vi har vært sammen heller,men det kommer vel snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...