Gå til innhold

Final Fantasy! Har aldri spilt det trenger tips om hvilket eg skal kjøpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvilke av disse FF spilla som er dei mest fantastiske er tilgjengelige på Xbox?

av de nyere FF så vil eg anbefale å kjøre gjennom FFX på Xbox360. når det gjelder FFXII og FFXIII så har eg bare sett på andre har spillt delvis gjennom spillet. men det virker at man blir for mye låst til en linje og ikkje får gjøre som man selv vil.

Lenke til kommentar

Hvilket spill som er det fineste/beste? Derom strides de lærde. Ta en titt i Final Fantasy-religionens tråd, så skal du se trassige folk med egne meninger, allright :p

Har du bare tilgang til 360 blir det skralt med FF på deg. XIII er vel det eneste som er tilgjengelig der, og er ikke bra i det hele tatt, spør du meg. Spillet bringer lineært til et helt annet nivå enn noe annet spill jeg vet om. Det skal sies at jeg ikke har spilt det mye, men det sier jo også sitt om hvor "fengende" det var. Andre synes det er et flott spill.

Jeg vil derimot anbefale å starte med det første "nye" FF-spillet, FF VII. Det er bredt ansett som et av verdens beste spill, og selv om det ikke er min favoritt i serien er det utrolig gjennomført osv.

Du bør så spille VIII, IX, X og XII. Alle disse er meget gode spill. Alle er litt forskjellige, noen liker noen bedre enn andre osv, men alle er som sagt meget gode og anbefales på det sterkeste. Jeg anbefaler spesielt XII, et spill mange er uenige med meg i at er et av de beste i serien. Det finnes så utrolig mye å gjøre i dette spillet, og karakterutviklingen, gameplayet og kampsystemet er veldig godt gjennomført.

Jeg kjenner nostalgien flomme over bare jeg skriver dette innlegget, lurer på om jeg må fyre opp de gamle konsollene og runde sisteboss en gang til på alle spillene :p

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler spesielt XII, et spill mange er uenige med meg i at er et av de beste i serien. Det finnes så utrolig mye å gjøre i dette spillet, og karakterutviklingen, gameplayet og kampsystemet er veldig godt gjennomført.

Jeg er enig med deg. FF-X er min favoritt, men XII er på en god andreplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...