FrozenFish Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Der er noen, eller noe, som driver å ringer meg fra "Ukjent nummer" eller "Privat nummer". Når jeg svarer på anropet er det bare stille. Vet ikke hva eller hvorfor. Så, finnes det en måte å automatisk sende slike ukjente/private nummer direkte til talepostkassen? Jeg har en Samsung Galaxy S Endret 7. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Der er noen, eller noe, som driver å ringer meg fra "Ukjent nummer" eller "Privat nummer". Når jeg svarer på anropet er det bare stille. Vet ikke hva eller hvorfor. Så, finnes det en måte å automatisk sende slike ukjente/private nummer direkte til talepostkassen? Jeg har en Samsung Galaxy S ja,hadde vært greitt med ett sånt program,slippe selgere og undersøkelser. Endret 1. oktober 2010 av nerokid Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tar å bumper denne opp... Vil gjerne vite om det er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå