Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sting forsvunnet fra nylig hull etter trukket visdomstann.

Selvin

Anbefalte innlegg

Okei, jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre her nå (selv om det beste sikkert hadde vært og tatt en tur til tannlegen). :p

Var hos tannlegen (i Sandefjord, bor i Oslo) og fjernet en visdomstann med et såkalt kirurgisk inngrep på mandagen. Det er altså 4 dager siden, og smertene er fortsatt der, noe jeg regner med forsåvidt er helt normalt. Det kommer også en litt merkelig smak opp fra hullet der tannen var, en slags metallisk smak, og når jeg spytter er det hele tiden tendenser til blod i spyttet.

Men til saken. Jeg kjenner med tunga nedi der, og jeg klarer på ingen måte kjenne sting eller et gjensydd område? Det er bare et svært krater langt ned i kjøttet. Jeg skyller også med Corsodyl for å desinfisere, men når jeg skylte i går og det kom en tråd ut sammen med skyllevannet, ble jeg litt småredd. Er det ille at stingene har gått opp og ikke er der mer? Det blør jo ikke på noen måte, men vil ikke tro det er bra at det ikke er sydd igjen heller..

Også, noen som kan anbefale en tannlege i Oslo bare for å få sjekket det? Er nyinnflyttet så er totalt grønn på akkurat det området :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går veldig bra nå, ringte ned til tannlegen for å høre og hun sa at det betydde ingenting. Har fått med en sprøyte for å spyle ut matrester og sånt som havner nedi der, så det er greit.. Såret er også leget, nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til hullet her borte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...