Ekinorak Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hei sitter i dag med en datamaskin som jeg har brukt ca 30k på. Det eneste var at jeg følte å bruke 1400kr på minne ikke var helt proposjonalt med resten av datamaskinen. Bruker slike atm: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590445 Saken er at da jeg holder på en del med tunge programmer i det siste har jeg klart å bruke opp minnet mitt. Og tenkte å kjøpe meg noe mer minne. Men kanskje det er lurere å bytte ut det jeg har med noe raskere minne hvis jeg først skal ha mer minne? Noen som vet om noe raskt minne å anbefale til Asus Rampage III Extreme? Eller vil det ikke gi noe nevnbar ytelsesforskjell å f.eks gå ned til et minnesett med lavere latency og høyere frekvens? Endret 1. oktober 2010 av Ekinorak Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det vil ikke være noe merkbar forskjell på et minnesett med lavere forsinkelse og høyere frekvens. Det skal være plenty å kjøre de du har på DDR3-1600. Du kan fint kjøpe et sett til av samme typen som du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå