abene Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Xmarks vil trolig fortsette, men ikke gratis. Les mer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Var ikke bare et PR-stunt for dem at de skulle "legges ned"? Hvordan kan dem holde på gratis så lenge, så nå må de plutselig ha 2 millioner USD\året? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ikke f*a*a*n unnskyld uttrykket at det skal koste 2 millioner USD for og drifte den tjenesten der, er det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Svitsjer du over til Chrome, får du funksjonaliteten til Xmarks innebygget i leseren. Den synker extensions også, så det gjør ikke meg noe fra eller til om de legger ned eller begynner å ta betaling! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har de vel holdt på så lenge uten å finne en suksessfull forretningsmodell at de har nå stukket hodet opp fra sanden og funnet ut at de må enten tjene penger eller legge ned, så forstår dem godt. Nå bruker jeg google chrome men har blitt mer og mer skeptisk til dem i det siste. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Firefox har også samme funksjonalitet (kommer som standard i versjon 4), men jeg liker å kunne synkronisere alle nettlesere. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har vært trofast xmarks bruker i mange år, men nå som fler og fler browsers kommer med innebygde synkroniseringsmuligheter, som i tillegg er gratis, har xmakrs utspilt sin rolle. Firefox sync fungerer ypperlig, og den synkroniserer passord/innstillinger/historie/bokmerker, og bruker også kjappere til å synkronisere enn xmarks. Tror ikke det blir noe mer av xmarks. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Forsøkte nå Chrome bookmark sync, men den henter jo inn bokmerker fra sist gang jeg prøvde tjenesten (som en extension til Fx for flere år siden). Er det noen muligheter for overskrive bokmerker på server eller lokalt, slik som i Xmarks. Savner Xmarks allerede. EDIT: Takket være Xmarks fikk jeg bokmerkene mine tilbake slik de var med et par museklikk. Endret 2. oktober 2010 av RattleBattle Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ser ut til at nye eiere og en videreføring er i gang: http://blog.xmarks.com/?p=1988 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå