Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spaceworld: 50% på alle sony walkman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står da tydelig at det er 50% på alle spillere fra sony, så da forventer jeg nettopp det.

Visst a845 koster ca. 1500kr i butikk, så få den altså en pris på 750kr. Og det må jo sies å være veldig billig!

Selv har jeg en litt eldre mp3 spiller fra sony, og er helt bestemt på at min neste spiller også skal være en sony modell. Hvorfor? Fordi lydkvaliteten er helt overlegen alt annet, den har en spillerglede som ipod brukere bare kan drømme om. Apple sine spillere har en tendens til å låte litt klinisk og kjedelig.

Sammen med bra design, god brukervennlighet, bra batterikapasitet og god byggekvalitet så skaper dette for meg den perfekte mp3 spiller.

a845 har jo også samme "digitale" forsterker som x serien, som jo skal låte helt fabelaktig!

Lenke til kommentar

Var å spurte..de sa det kun var de som stod til utstilling aka de i katalogen. Han sa også at de selger de ut fordi det kommer nye modeller iløpet av en måned.

Så noen som har hørt om disse nye modellene? Hvis de ikke er noe å vente på skal jeg stikke til en annen spaceworld butikk å spørre om prisen på den jeg linket til.

Lenke til kommentar

Var idag på de 2 andre spaceworld brutikkene i distriktet, ingen hadde a845 inne fordi det kommer nye modeller straks.

Sjekket litt å nettet og her er de nye modellene.

Den nye modellen er ikke mye til oppgradering så hadde vært flott å fått i takk den "gamle" modellen til en billig penge? noe som vet om andre som har tilsvarende tilbud?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...