SiriHo Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Capcom lover pur skrekk i nytt Resident Evil, men disker opp med alternativ for den lettskremte. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tviler på det at det blir så skummel at en ikke vil spille det ferdig.. Det bare passer ikke resident evil.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Tviler på at det slå Amnesia ang det å skremme folk og fe (skal ikke utale meg så mye om fe men folk i alle fall) Endret 1. oktober 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ...Dead? I slutten av filmen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Revelations hørtes jo fornuftig ut Lenke til kommentar
lul Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tviler på at det slå Amnesia ang det å skremme folk og fe (skal ikke utale meg så mye om fe men folk i alle fall) Helt enig. Umulig å bli skremmende når en har skytevåpen. Folk sier at F.E.A.R var så skummel, jeg syns ikke det i det heletatt. Bare et vanlig skytespill. Amnesia derimot, det skremmer vannet av meg når man spiller sent på kvelden... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Takk, da skal eg sjekke ut Amnesia asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg