Per-Inge-2613 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hei! Kjøpte meg en Xperia X10 igår :-) Jeg har såvidt begynt å sette meg inn i hvordan den fungerer, men uten noe særlig utfyllende bruksamvisning var ikke det så lett som jeg hadde håpet... En av tingene jeg lurer litt på er dette med synlighet på blåtann... Jeg har blåtann handsfree i bilen, og vil svært gjerne at tlf'en kobler seg automatisk opp mot dette... Det gjør den ikke, og når jeg velger "synlighet" på blåtann menyen, er den bare synlig i 2 min... Er det noe mulighet å gjøre den synlig hele tiden? (Evt. noe annen måte å få den til å auto koble opp til bilen...) Endret 7. oktober 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei! Kjøpte meg en Xperia X10 igår :-) Jeg har såvidt begynt å sette meg inn i hvordan den fungerer, men uten noe særlig utfyllende bruksamvisning var ikke det så lett som jeg hadde håpet... En av tingene jeg lurer litt på er dette med synlighet på blåtann... Jeg har blåtann handsfree i bilen, og vil svært gjerne at tlf'en kobler seg automatisk opp mot dette... Det gjør den ikke, og når jeg velger "synlighet" på blåtann menyen, er den bare synlig i 2 min... Er det noe mulighet å gjøre den synlig hele tiden? (Evt. noe annen måte å få den til å auto koble opp til bilen...) Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Du må "pare" telefonen med blåtannenhet i bilen før enheten kobler seg automatisk. Du må la blåtannenhet søke etter x10,og når den har funnet den må du slå inn koden som blåtannenheten oppgir på x10. Dette greier du greit på 120 sek. Dette med 120 sek vil si at den er synlig så lenge for at andre skal søke deg opp. Er du først oppkoblet er den synlig for denne enheten hele tiden. Når dette er gjort kobler den seg automatisk opp mot blåtannenheten hvis du har aktivert blåtann på x10. Endret 1. oktober 2010 av Jullarn Lenke til kommentar
Per-Inge-2613 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Den er god - det fungerte flott nå! Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå