Sander92 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har det seg slik at jeg er sykemeldt i noen måneder med liten mulighet for å være ute blandt folk på normalt vis, så jeg leiter etter noen bra spill jeg kan laste ned Leter i hovedsak etter gratis MMO men er åpen for alt som er online egentlig og er villig til å prøve det meste Hvis du vet om noen fete spill må du gjerne hive de ut her, og hvis du har lyst til å spille med meg i et MMO eller noe kan du sende meg en PM med litt info om spillet så skal jeg se om det faller i smak, kommer sannsynligvis til å spille MASSE hvis man får meg hooket på spillet, hehe Peace out Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 minecraft kan sikkert spise opp tiden din. ellers er vel conan gratis og mener å huske noe om at jeg så lord of the rings var gratis. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Anarchy Online er vel tilnærmet permanent gratis. Riktignok må du betale for utvidelsespakkene, men selve basisspillet burde holde for et års tid med spilling. AoC og diverse andre har vel gratismåneder du kan bruke for å se om det er verdt å abonnere på. Hvis du ikke er så opptatt av grafikk kan også www.the-reincarnation.com anbefales; siden det er webbasert egner det seg også veldig godt til mobiltelefon-spilling. Dwarf fortress er også verdt en titt hvis du er villig til å investere litt tid i å lære det. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Runes of Magic Allods Online Everquest 2 Lord of the Rings Online Dungeons and Dragons Online De beste gratis online spillene jeg vet om - men alle utenom kanskje d&d online har en litt små utidig sjappe der man kjøper ting for penger. Men det finnes ete haaaaaaaav av gratis online spill. Veldig mange med asiatisk preg, og mange som fokuserer mer på pvp enn pve. Viss disse nevnte ikke faller i smak, kommer du til å finne et dusin viss du søker på google.com Endret 1. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Kunne gjerne tenkt meg noen som hadde giddet å "ta imot" meg i spillet, ettersom at de gratise jeg har prøvd har vært... vanskelig og komme inn i, og blir fort kjedelig alene Ser igjennom tingene her nå, Runes of magic, allods online, EQ" og D&d høres kansje bra ut, noen som spiller disse? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kunne gjerne tenkt meg noen som hadde giddet å "ta imot" meg i spillet, ettersom at de gratise jeg har prøvd har vært... vanskelig og komme inn i, og blir fort kjedelig alene Ser igjennom tingene her nå, Runes of magic, allods online, EQ" og D&d høres kansje bra ut, noen som spiller disse? Hvis du er vant til MMO om WoW f.eks er Runes of Magic en veldig nedtur. Spilte det en ukes tid, men det er som du sier litt vanskelig å komme inn i. Allods online er egentlig ikke "gratis" da man må betale (med ekte penger) for å bli ressurected hvis man dør og andre ting. D&D er visst helt ok. LOTR Online kommer snart i gratisformat og det skal også være bra. Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 LOTR gidder jeg rett og slett ikke prøve engang, hele spillet ser bare helt nedtur ut, hehe Så langt vil jeg si at EQ2 ser bra ut, Runes of Magic og Allods Online er utelukket etter litt youtube titting. Har spilt wow i 4 år så er vant til det, mulig jeg bare fornyer men vil også gjerne prøve noe nytt liksom Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 EVE Online kan potensielt spilles gratis men krever litt innsats for å få det til i begynnelsen. Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 EVE Online kan potensielt spilles gratis men krever litt innsats for å få det til i begynnelsen. Har prøvd dette, kjedeligste jeg har vært med på helt klart ikke mitt type spill hehe, liker sci-fi veldig veldig dårlig Lenke til kommentar
Mocten Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Ellers har du jo League of Legends! Som er helt gratis. Har skrevet litt om det på bloggen min her : LoL Har også linket hvor du kan laste det ned der. Good Luck Endret 1. oktober 2010 av Mocten Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ellers har du jo League of Legends! Som er helt gratis. Har skrevet litt om det på bloggen min her : LoL Har også linket hvor du kan laste det ned der. Good Luck Prøvd det, likte det ikke og kjøpte HoN men ble fort lei foretrekker vel MMO's egentlig siden jeg kommer til å sitte 12 timer dagen sikkert trenger noe tidskrevende og avhengighets skapende, og må nesten ha noen og spille med, er åpen for betalings MMOs også Lenke til kommentar
Mocten Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ellers har du jo League of Legends! Som er helt gratis. Har skrevet litt om det på bloggen min her : LoL Har også linket hvor du kan laste det ned der. Good Luck Prøvd det, likte det ikke og kjøpte HoN men ble fort lei foretrekker vel MMO's egentlig siden jeg kommer til å sitte 12 timer dagen sikkert trenger noe tidskrevende og avhengighets skapende, og må nesten ha noen og spille med, er åpen for betalings MMOs også Da har vi jo alltids wow som nevnt tiligere... Også : TF2 , killing floor , cs ,left 4 dead 2 osv. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Dette er riktignok ikke noe MMO, men dekker uansett (slik jeg ser det) kriteriene dine.. Quake Live. Her kan du lett svi av 12 timer daglig! http://www.youtube.com/watch?v=CN68GQQJ3Q8 Endret 1. oktober 2010 av dextercf Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fallout trilogien(Fallout 1+2+Tactics). Fable Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 hvis du skal bruke masse tid så anbefaler jeg fortsatt minecraft. er ikke MMO eller slikt, men kan spilles online med venner (eller blir snart venner for den saks skyld) koster 80 kroner men det er det mer en verdt. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ellers har du jo League of Legends! Som er helt gratis. Har skrevet litt om det på bloggen min her : LoL Har også linket hvor du kan laste det ned der. Good Luck Støtter denne. Spiller selv 5v5 med 4 kompiser, er faktisk utrolig bra til gratis å være. Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette er riktignok ikke noe MMO, men dekker uansett (slik jeg ser det) kriteriene dine.. Quake Live. Her kan du lett svi av 12 timer daglig! http://www.youtube.com/watch?v=CN68GQQJ3Q8 Har aldri greid å bli ordentlig hekta på FPS men skal prøve, ser ikke gale ut faktisk hvis du skal bruke masse tid så anbefaler jeg fortsatt minecraft. er ikke MMO eller slikt, men kan spilles online med venner (eller blir snart venner for den saks skyld) koster 80 kroner men det er det mer en verdt. Jeg prøvde Minecraft alpha for å se hvordan det var, ikke min greie i det HELE tatt fant det så ubeskrivelig kjedelig at det var trist, selvom det var aleine og jeg ga opp etter en 20 min med bare... rein kjedsomhet. Har hørt fra en kompis at det er bra, men greier ikke få meg selv til å bruke 80 kroner på det, dessverre Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Kom meg inn i minecraft, måtte bare forstå det ordentlig, dette er et UTROLIG bra spill som suger deg inn som bare det xD er jo fremdeles kjempe nub men har det utrolig gøy, men går like mye tid til å lese om spillet som å spille for øyblikket xD utrolig fasinert hehe Noen som har en multiplayer server som har bra latency som jeg kan spille litt med noen herfra på? Vil gjerne oppleve multiplayer også, og kunne bygge noe sammen og lære av andre Endret 4. oktober 2010 av Sander92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå