Natrich Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Han burde bestemme seg snart. United-drakt og AC Milan-shorts. Er det speilvendt forresten? nei, er ikke speilvendt Nike-logoen vender feil vei? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ser veldig speilvendt ut ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Space Needle, Seattle Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Opp ned ? Hvis ikke så har du noen utrolig merkelige flare til høyre i bildet Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) I want that treat! by Bjørnli Foto, on Flickr Oktoberfest-reject Endret 9. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Han burde bestemme seg snart. United-drakt og AC Milan-shorts. Er det speilvendt forresten? nei, er ikke speilvendt Nike-logoen vender feil vei? Jo fanken.. totalt glemt at jeg speilet den der.. må fikse Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Pftt, "ikke speilvendt" a' du... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 The Killer Salmon of Doom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Opp ned ? Flotte speilinger om dagene nå ja... Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) The Killer Salmon of Doom Litt opp langs vestsiden av Dramenselva ? Endret 9. oktober 2010 av Gapatrosten Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fra gårsdagens vandring: (Det siste der kan vel ikke være Løvetann, vel?) Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Her er ett bidrag fra Nordens Ark i Sverige! Got my eyes on you by Harald D. Nordlie, on Flickr Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Den siste er en hestehov, a_aa! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bildet i midten var nydelig a_aa! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takker for fine kommentarer! Sjekket på Wiki, og synes blomsten ligner mer på løvetann enn hestehov - rent bortsett fra at det står at løvetann blomstrer fra april til juli - og nå nærmer vi oss midten av oktober... Konklusjonen må vel være at ikke alle løvetenner leser Wiki Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg vil faktisk tippe det er ingen av delene, men derimot en Følblom nå når jeg ser nærmere på den. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg vil faktisk tippe det er ingen av delene, men derimot en Følblom nå når jeg ser nærmere på den. Jeg tror du har løst mysteriet, Eplefe - takker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Min onkel giftet seg i går, og jeg var selvsagt tilstede med kamera. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Litt høst, og litt "fotballkamp" Untitled by emmkayfive, on Flickr Autumn in Oslo by emmkayfive, on Flickr The Witch's hat by emmkayfive, on Flickr Untitled by emmkayfive, on Flickr Untitled by emmkayfive, on Flickr Endret 10. oktober 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå