eivind84 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Enda et som bare nesten ble med på oktoberfesten: Asia by Eivind 84, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Enda et som bare nesten ble med på oktoberfesten: Asia Dette var kjempefint, Eivind...ser ut som dokke-teater nesten, flott komponert. Endret 8. oktober 2010 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er fortsatt sommer ...noen tilovers-bilder fra Oktober-festen: Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Fint det med båten, bjørnli *snip* Lekker serie. Har du mer? Red and blue. by Carl Riot, on Flickr Endret 8. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er kanskje ikke alle som følger denne tråden som leser chatte-tråden, så jeg tenkte å si ifra om at arela, som har postet i månedstrådene, uventet har gått bort, nå på mandag, i en alder av 55 år. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er kanskje ikke alle som følger denne tråden som leser chatte-tråden, så jeg tenkte å si ifra om at arela, som har postet i månedstrådene, uventet har gått bort, nå på mandag, i en alder av 55 år. Så uendelig tragisk, mine kondolanser går ut til de etterlatte. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Er kanskje ikke alle som følger denne tråden som leser chatte-tråden, så jeg tenkte å si ifra om at arela, som har postet i månedstrådene, uventet har gått bort, nå på mandag, i en alder av 55 år. Merket jeg fikk en støkk i meg nå. Kondolanser til de etterlatte. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Fikk prøve meg på reportasjefoto for første gang i går - journalisten jeg fikk utdelt og jeg dro på fiskeakusjon i Gøteborg. Måtte opp klokka kvart over fire for å rekke buss og trikk fra der vi bodde, men det gikk fint. Her er et lite knippe bilder: Flere på flickr. Endret 8. oktober 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ai, den var det klasse over, masse flotte detaljer Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Landscape. Pole. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Her er et lite knippe bilder: "Hersens Aperture og Flickr" igjen? Endret 8. oktober 2010 av Trondster Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Her er et lite knippe bilder: "Hersens Aperture og Flickr" igjen? Ja, kan se ut som om jeg bare må begynne å laste opp på "gammelmåten". Aperture handterer jo Flickr-set heeelt bakvendt. Fikser når jeg kommer meg av bussen. Edit: Skal virke nå. Endret 8. oktober 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fotoutstilling Det er fotoutstilling på Grünerløkka. Kjente norske kvinner har latt seg fotografere, til dels blottlagte i billedlig og bokstavlig forstand, men respektfullt og vakkert. Interessant, synes jeg. Vel verdt en titt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fotoutstilling Det er fotoutstilling på Grünerløkka. Kjente norske kvinner har latt seg fotografere, til dels blottlagte i billedlig og bokstavlig forstand, men respektfullt og vakkert. Interessant, synes jeg. Vel verdt en titt. Og lekkert bilde.... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Han burde bestemme seg snart. United-drakt og AC Milan-shorts. Er det speilvendt forresten? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen flere rejects fra oktoberfesten ... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Han burde bestemme seg snart. United-drakt og AC Milan-shorts. Er det speilvendt forresten? nei, er ikke speilvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå