cruelphotography Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Brudepar: Tok redigeringen litt lengre enn jeg bruker, og synes det funket ganske greit. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Litt myk den øverste, kanskje? Kjeder meg i vente på nytt innstillingslys og blitsrør. PS: Nei barten er ikke min. Synes det var morro å lime på. Endret 5. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Myk som i uskarp ? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja. Ser ut som lukkertiden var litt for lav. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) fra oktoberfesten: 1. Oktober by Bjørnli Foto, on Flickr Endret 5. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tror ikke det. Er 1/60 på 40mm. Men det er auto resiza av wordpress, så det kan være derfor. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hva er dette for en krabat ? beklager krappy kvalitet,litt stressa på jobben når gresshoppen dukket opp,så måtte bare hive meg rund etter kameraet Endret 5. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Skulle pussig nok til å legge ut en gresshoppe jeg også! Merksnodig sammentreff! Din var j..vlig støgg Nautica :!: Mens min ligner mere på Timmy Gresshoppe fra Disney! Har aldri sett gresshopper her. Trodde ikke de fantes så langt nord. Timmy Endret 5. oktober 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 En oktoberfest reject ... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Oktoberfestreject fra meg også: Bokehbil Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Slenger jeg meg ogsaa med, med en reject. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fungerer dette? (sånn bortsett fra at det er en elendig scan) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ough, får dårlig samvittighet av å ikke være med på oktoberfesten i år, var så moro i fjor. Lærte en masse! Koser meg i det minste med nyrenovert fotoblogg, moro å se bildene sine i en annen kontekst enn lightroom og facebook =) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skulle pussig nok til å legge ut en gresshoppe jeg også! Merksnodig sammentreff! Din var j..vlig støgg Nautica Mens min ligner mere på Timmy Gresshoppe fra Disney! Har aldri sett gresshopper her. Trodde ikke de fantes så langt nord. Timmy Har leitet litt for og si det sånn Buskgresshoppe er det jeg fikk knipset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ikke noe veldig spennende foto i seg selv, men det er jo trolig noe litt annet enn hva man ser så ofte i Norge Bildet viser den tradisjonsrike feiringen som følger på høsten når kyrne tas ned fra sommerbeite i alpene. Som man ser setter de en melketaburett opp-ned på hodet til kuen og pynter med granbar og pomponger i glade farger. Dere får ta meg på mitt ord når jeg sier at det var et øredøvende leven med de enorme bjellene (størrelse medisinball) kyrne hadde på seg mens de småjogget ned hovedgaten. Naturligvis var det masse boder langs gaten som solgte grillmat og serverte vin og snaps. En fin måte å tilbringe lørdagen på Endret 6. oktober 2010 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ikke noe veldig spennende foto i seg selv, men det er jo trolig noe litt annet enn hva man ser så ofte i Norge Bildet viser den tradisjonsrike feiringen som følger på høsten når kyrne tas ned fra sommerbeite i alpene. Som man ser setter de en melketaburett opp-ned på hodet til kuen og pynter med granbar og pomponger i glade farger. Dere får ta meg på mitt ord når jeg sier at det var et øredøvende leven med de enorme bjellene kyrne hadde på seg mens de halvløp ned hovedgaten. Naturligvis var det masse boder langs gate som solgte grillmat og serverte vin og snaps. En fin måte å tilbringe lørdagen på Bildet gav meg feelingen av at det kunne være endel jodling involvert. Eller er dette bare en myte? Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen high sky's i og etter solnedgang. Alle med Canon 24-105. De 3 første er tatt med 7D og de 2 siste med 5DII. Exif er i bildene. "Risnes i solnedgang" "Tre fingre i natten" "Home again after sunset" "Salty urban sunset" "Jærhus i solnedgang" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bildet gav meg feelingen av at det kunne være endel jodling involvert. Eller er dette bare en myte? Jodling er (heldigvis) ikke så veldig stort i vest-Sveits, det er mest forbeholdt de østlige delene som grenser inn i de andre store jodle-regionene i Tyskland og Østerrike. Disse her, derimot... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Bruk og misbruk av tilt-shift på løpebanen Bruk: Misbruk (tilt-shift gone mad - kun den ene skoa er i fokus!): Endret 6. oktober 2010 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå