eivind84 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Enda et par bilder som ikke ble med i oktoberfesten: gearstick by Eivind 84, on Flickr Waiting by Eivind 84, on Flickr Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Noen som vet hva den heter kanskje? Regner med det var denne: Det er Stor Husedderkopp. En av de tre store edderkoppartene i Norge, sammen med Myredderkopp og Kjelleredderkopp. Edit: Skylder å gjøre oppmerksom på at jeg rappet bildet fra Norsk Skadedyrkontroll. Jepp. En "Tegenaria Atrica". Her er en av mine: Endret 4. oktober 2010 av Caze Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 flere i bloggen min: link Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Trudde et øyeblikk æ så ei kampingvogn der, men det va bare synsbedrag.... Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tomsi42 Likte skikkelig speilbildet med broen fra igår. Caze mfl. Liker ikke noe særlig slike dyr i stort format. Det holder mer enn nok når de er i naturlig størrelse. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Snublet over en gjeng med Apple kunder oppe i Maridalen i dag Nikon D3100, 24-120mm f/4 VRII @ 120mm, f/5.6, ISO1000 og 1/125s Nikon D3100 + 24-120mm f/4 VRII by emmkayfive, on Flickr Endret 4. oktober 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nydelig Oyster du hadde der Natrich, som kanskje noen har forstått så er jeg en smule klokkegal selv Sist inkommende, Sinn 256TY Sinn 256TY on box by Dime a dozen, on Flickr Bezel tilted by Dime a dozen, on Flickr Sinn clasp by Dime a dozen, on Flickr Bezel sideview by Dime a dozen, on Flickr Sinn bracelet by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Irriterer meg voldsomt over at jeg kutta skiltet, men jeg liker fargene og motivet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "klokkereint" som vanlig Bullit Her ett par bilder fra Trondheimsfjorden i morgentimene i dag, bilder som ikke ble med i oktoberfesten. Gutta som fyller fjorden med stein (som de sprenger ut fra fjellet rett utenfor kontorveggen min). Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Wow, de klokke bildene var utrolig delikate. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hoi fant igjen disse bildene som er tatt 4. August i år ved Bore. (Jada, sorry for signatur ettersom de ligger på hjemmesiden...) Og ett til som er i fra Litle Stokkavatnet. Er i fra torsdag. Endret 4. oktober 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nydelig Oyster du hadde der Natrich, som kanskje noen har forstått så er jeg en smule klokkegal selv Sist inkommende, Sinn 256TY Jeg har tre problemer med dette forumet. 1: Jeg faar lyst paa dyre objektiver. 2: Jeg faar lyst paa god whisky 3: Jeg faar lyst paa flere klokker. Pent fotografert. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 To forskjelige settinger og forskjelig kamera En stakkars siste stund Fra hovestranda med masse regn i lufta Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fint det der Bullit :=) 1 Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nydelig Oyster du hadde der Natrich, som kanskje noen har forstått så er jeg en smule klokkegal selv Sist inkommende, Sinn 256TY Jeg har tre problemer med dette forumet. 1: Jeg faar lyst paa dyre objektiver. 2: Jeg faar lyst paa god whisky 3: Jeg faar lyst paa flere klokker. Pent fotografert. Fint det der Bullit :=) Jøss, tusen takk Alltid gøy å få litt feedback, men er jo ekstra stas når det kommer fra medfotografer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Til overs fra Oktoberfesten, prøver BW funksjonen på Panasonic Lumix DMC-GF1: Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sorthvitt er bra! Overskudd fra min fest: T-banen #1 by azathosk, on Flickr No entry by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå