Trondster Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt Ihvertfall hvis den drikkes uten plikt Julebrusen burde moderniseres en tanke. Meh - har noen av dere prøvd de skikkelige sakene? Rød søt jallabrus er ikke interessant - skikkelig julebrus er brun! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Meh - har noen av dere prøvd de skikkelige sakene? Rød søt jallabrus er ikke interessant - skikkelig julebrus er brun! Og har minst 5% børst! Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt Ihvertfall hvis den drikkes uten plikt Julebrusen burde moderniseres en tanke. Meh - har noen av dere prøvd de skikkelige sakene? Rød søt jallabrus er ikke interessant - skikkelig julebrus er brun! Holder meg stort sett til den livgivende daglige brune væske som ikke får onkel Blålys til å bli sur Tor Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Stemmer i med Trondster og andre. Julebrus skal være brun, uansett om den er gjæret og alkoholholdig eller bare veldig søt... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Juleølet skal være fra Mack eller helst egen kjeller, mens julebrusen nok er best fra Dahls. Sånn er det bare. Bare brunt såklart. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Rød julebrus er bare ren fake og hører ikke julen til. Tommel opp til brun julebrus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Trasket rundt på Trondheim st. mens jeg ventet på korresponderende tog. Greit å ha noe å gjøre da. Litt senere trasket jeg rundt i et folketomt Mo i Rana. Bare disse ungene.. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Forsøker meg med 2 bilder fra min lille tur til vestlandet (Det var også grunnen til at jeg var fraværende på helgens etappe av vandringen langs Alna) Først et sorthvitt bilde fra Sørfjorden. Hardanger_okt2010-11.jpg by gorgat112, on Flickr Og et bilde med fullmåne fra nesten samme sted. Hardanger_okt2010-121.jpg by gorgat112, on Flickr Begge er bevis på den tidlige vinteren som kom overraskende på de fleste. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Heftig Eric Et fra meg (ikke fullt så heftig), men uansett... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Forsøker meg med 2 bilder fra min lille tur til vestlandet (Det var også grunnen til at jeg var fraværende på helgens etappe av vandringen langs Alna) Først et sorthvitt bilde fra Sørfjorden. Hardanger_okt2010-11.jpg by gorgat112, on Flickr Og et bilde med fullmåne fra nesten samme sted. Hardanger_okt2010-121.jpg by gorgat112, on Flickr Begge er bevis på den tidlige vinteren som kom overraskende på de fleste. Kvar i sørfjorden? Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Rett før soloppgang i dag. 5DII og Canon 24-105. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Begge er bevis på den tidlige vinteren som kom overraskende på de fleste. Kvar i sørfjorden? Området på oversiden av Nå, Tror det er fjellet over Skrelet mellom Veslenuten og Hersetenuten (er ikke så lokalkjent som det kan se ut til, internett er en fin ting) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Feilsida, med andre ord. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Rett før soloppgang i dag. 5DII og Canon 24-105. Pent. Om jeg bare gadd være våkne på slike tidspunkt utenom når jeg jobber nattevakt og ikke har tid til å fare rundt og drive med "vanlig" fotografi. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Forsøker meg med 2 bilder fra min lille tur til vestlandet (Det var også grunnen til at jeg var fraværende på helgens etappe av vandringen langs Alna) Først et sorthvitt bilde fra Sørfjorden. Hardanger_okt2010-11.jpg by gorgat112, on Flickr Liker kontrasten mellom skyggen og snøen, den gjorde egentlig hele bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå