Gå til innhold

Akambrukernes bilder - Oktober 2010


Anbefalte innlegg

Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!!

I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutter meg til at det var lekre bilder, kundene(?) dine har all grunn til å bli fornøyde med disse.

 

Jeg ville kanskje vurdert å klone bort det enslige mørke løvet øverst i høyre hjørne på bilde 1 og 2, men det er jo bare pirk :)

Takk, håper de blir fornøyde ja :)

 

Det løvet der la jeg faktisk ikke merke til, sløvt. Det skal fjernes.

 

Ole: Poeng, skal passe på det til neste gang!

Endret av olelovold
Lenke til kommentar

Huffa meg, nå går det feil vei med temperaturen dere ...

5112175654_1c73cdb025.jpg

Winter is drawing nigh by emmkayfive, on Flickr

 

... ikke at det stopper Salukien i å plukke opp saker og ting fra bakken :D

5111017153_c6bdf1f978.jpg

Too old for that? by emmkayfive, on Flickr

 

Benyttet meg også av noen av messetilbudene til FotoVideo. Det ble disse to, pluss et 35mm f/1.8.

5100620838_85d0f5dd6b.jpg

Two little buggers by emmkayfive, on Flickr

Endret av fcuk_IT
Lenke til kommentar

Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!!

I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt :p

 

Ihvertfall hvis den drikkes uten plikt ;) Julebrusen burde moderniseres en tanke.

 

Tor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...