Gå til innhold

Akambrukernes bilder - Oktober 2010

Anbefalte innlegg

Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!!

I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutter meg til at det var lekre bilder, kundene(?) dine har all grunn til å bli fornøyde med disse.

Jeg ville kanskje vurdert å klone bort det enslige mørke løvet øverst i høyre hjørne på bilde 1 og 2, men det er jo bare pirk :)

Takk, håper de blir fornøyde ja :)

Det løvet der la jeg faktisk ikke merke til, sløvt. Det skal fjernes.

Ole: Poeng, skal passe på det til neste gang!

Endret av olelovold
Lenke til kommentar

I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt tongue.gif

Julebrusen er jo bare et søtt svar på forbudet mot alkoholreklame - når det annonseres med julebrus, vet alle at "Endelig er det juleøl i butikkene!"inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Flere fra da det enda var fint høstvær. Likte det stille vannet så godt, måtte prøve noen speilbilder.

Likte spesielt det bølgende vannet på det siste, og de duse ringene som bredde seg etter et par regndråper eller annet, men som viste seg å egentlig være en sykkel! Glimrende! :D

Lenke til kommentar

Tok en fjellvandring i går igjen - og tenkte tilbake på da jeg gikk samme ruta i shorts og t-skjorte for under to uker siden (post #188), og filosoferte over at det begynte å bli litt kjølig...

Fytterakkern, dette har gått fort - sånn ser stien ut nå:

post-73994-1287953102,3441_thumb.jpg

Disse tror jeg en gang har sett ut som Myrull?:

post-73994-1287953122,3233_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Huffa meg, nå går det feil vei med temperaturen dere ...

5112175654_1c73cdb025.jpg

Winter is drawing nigh by emmkayfive, on Flickr

... ikke at det stopper Salukien i å plukke opp saker og ting fra bakken :D

5111017153_c6bdf1f978.jpg

Too old for that? by emmkayfive, on Flickr

Benyttet meg også av noen av messetilbudene til FotoVideo. Det ble disse to, pluss et 35mm f/1.8.

5100620838_85d0f5dd6b.jpg

Two little buggers by emmkayfive, on Flickr

Endret av fcuk_IT
Lenke til kommentar

Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!!

I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt :p

Ihvertfall hvis den drikkes uten plikt ;) Julebrusen burde moderniseres en tanke.

Tor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...