tomsi42 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!! I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fint Ole, det eneste jeg ikke liker er hånden hans som kommer snikende over skuldren. Ta den så han holder den bak ryggen istedet, eller rundt hofta. Blir fort følende veldig stivt med hånda slik :=) Ellers var de fine. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Slutter meg til at det var lekre bilder, kundene(?) dine har all grunn til å bli fornøyde med disse. Jeg ville kanskje vurdert å klone bort det enslige mørke løvet øverst i høyre hjørne på bilde 1 og 2, men det er jo bare pirk Takk, håper de blir fornøyde ja Det løvet der la jeg faktisk ikke merke til, sløvt. Det skal fjernes. Ole: Poeng, skal passe på det til neste gang! Endret 24. oktober 2010 av olelovold Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 On the road again; Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt Julebrusen er jo bare et søtt svar på forbudet mot alkoholreklame - når det annonseres med julebrus, vet alle at "Endelig er det juleøl i butikkene!" Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Flere fra da det enda var fint høstvær. Likte det stille vannet så godt, måtte prøve noen speilbilder. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ny actionshot med mitt heller manuelle oktoberfest-oppsett, fra dagens nordiske mesterskap i terrengløp på Kristiansten festning i Trondheim. Finske Saara Nikander, vinner av juniorklassen med Munkholmen i bakgrunnen Norges Johan Bugge på vei inn til seier i menn junior Karoline Bjerkeli Grøvdal på festningen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Flere fra da det enda var fint høstvær. Likte det stille vannet så godt, måtte prøve noen speilbilder. Likte spesielt det bølgende vannet på det siste, og de duse ringene som bredde seg etter et par regndråper eller annet, men som viste seg å egentlig være en sykkel! Glimrende! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tok en fjellvandring i går igjen - og tenkte tilbake på da jeg gikk samme ruta i shorts og t-skjorte for under to uker siden (post #188), og filosoferte over at det begynte å bli litt kjølig... Fytterakkern, dette har gått fort - sånn ser stien ut nå: Disse tror jeg en gang har sett ut som Myrull?: Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Drammen Elvefestival 2010 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Huffa meg, nå går det feil vei med temperaturen dere ... Winter is drawing nigh by emmkayfive, on Flickr ... ikke at det stopper Salukien i å plukke opp saker og ting fra bakken Too old for that? by emmkayfive, on Flickr Benyttet meg også av noen av messetilbudene til FotoVideo. Det ble disse to, pluss et 35mm f/1.8. Two little buggers by emmkayfive, on Flickr Endret 24. oktober 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fra photoshoot i Kroatia Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Fra photoshoot i Kroatia Likte denne posituren. Kunne godt tenkt meg shoot i varmere strøk selv. Ser ut som det har vært en særdeles produktiv tur, godt jobba Endret 24. oktober 2010 av TGB Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 takker, ja vi har vært produktive der fruen fikk være modell også Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Syns ansiktutrykket/posen på det siste virka litt rar og kunstig. Resten var flott. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mange gode bilder her nå og vidden i motivomfanget og angrepsvinkelen som er brukt for å nå målet er særlig interessant. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!! I det hele tatt å drikke julebrus etter at man har fylt fjorten år, er i seg selv særdeles suspekt Ihvertfall hvis den drikkes uten plikt Julebrusen burde moderniseres en tanke. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå