OdinD Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skjermen min er så absolutt ikke kalibrert så bildene taper seg sikkert litt. Synes de var herlige jeg, spesielt det siste Tusen takk! sliter og litt med at bildene mine blir mye mørkere når jeg legger de ut på f.eks flickr, noen som vet hvorfor dette skjer? spesielt det siste Fikk en veldig freeeez følelse der ja Tusen takk, var det jeg var ute etter Det første liker jeg godt, men sokkene var ikke spesielt pene. Det siste var også fint, men med litt bedre planlegging kunne det blitt ca 3 ganger bedre (tenker på å se litt i søkeren, og rydde bort noe av det som er unødvendig, og flytte litt på noen ting). Feks skjerfet som ligger ved tavlen, tingene nede i venstre hjørnet. lukket døren. klonet bort litt småting, og gjort det litt cleanere. Takk for god feedback! Det lilla trekket har plaget meg og, ting jeg så absolutt kommer til å huske på neste gang Skulle tatt inn den andre blitsen, Odin Ja, men latskapen seiret atter engang. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Et par bilder jeg tok på fredag. Denne skyen synes jeg ser ut som en fugl eller en fremtidsbil ellerno. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 125 sec I f/11 I ISO 100 I 125 mm I Olympus E-30 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Norske farvann? Nå? Ikke rart du kaller deg cruelphotography! Flotte bilder, likte spesielt det første av de tre Hehe, nei det er ikke norske farvann, det er i Rhodos i sommer. Så alt for slem er jeg nok ikke. Fikk i seg greit over sin daglige dose saltvann hver gang bølgene kom, though ;D Lenke til kommentar
dags Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En regnfull søndag i oktober med fårikål i gryta og fyr på ovnen er det godt å minnes siste tur på Ulriken... Riktig god søndag til deg også. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 320 sec I f/5 I ISO 100 I 35 mm I Olympus E-30 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, nei det er ikke norske farvann, det er i Rhodos i sommer. Så alt for slem er jeg nok ikke. Fikk i seg greit over sin daglige dose saltvann hver gang bølgene kom, though ;D Godt å høre! Det med Rhodos altså, ikke saltvannet og bølgene Flott knapp! Enda bedre: flott bilde av flott knapp. k.n.b. i Gjersjøelva i dag: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen rester fra oktoberfesten min. The road home i 4:5 format og farger. Gothenburg by night - i farger. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 RasmusKRiis, Natrich - töft. Oktoberfest rejects: Nikon D40 med pre AI 135mm Lenke til kommentar
oldis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen tatt på Jæren i dag, mest for å fange drittværet vi har for øyeblikket, selv om jeg nok må innrømme at da det blåste og regnet som verst var det behagelig å kunne skylde på at man jo bare må se på når NRK sender reprise av en norsk verdensmester i sykling... "Måkene hadde vett nok til å holde seg i lé" "Visittkort fra istida" "Her i steinrøysa?" Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Et fra dagens studio shoot Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 møtte på en "liten" krabat på vaskerommet i kveld:) Noen som vet hva den heter kanskje? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen av de bildene som ikke ble med i dagens oktoberfest-bidrag: Streets of Oslo by azathosk, on Flickr Through the glass by azathosk, on Flickr Autumn by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 møtte på en "liten" krabat på vaskerommet i kveld:) Noen som vet hva den heter kanskje? Harald. k.n.b. i Gjersjøelva i dag Urk. Du har i hvert fall fanget essensen av dagen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Noen som vet hva den heter kanskje? Regner med det var denne: Det er Stor Husedderkopp. En av de tre store edderkoppartene i Norge, sammen med Myredderkopp og Kjelleredderkopp. Edit: Skylder å gjøre oppmerksom på at jeg rappet bildet fra Norsk Skadedyrkontroll. Endret 3. oktober 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Close-up av en ravn.. Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som vet hva den heter kanskje? Regner med det var denne: Det er Stor Husedderkopp. En av de tre store edderkoppartene i Norge, sammen med Myredderkopp og Kjelleredderkopp. Edit: Skylder å gjøre oppmerksom på at jeg rappet bildet fra Norsk Skadedyrkontroll. Stemmer! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Eit av mine første skudd med Canon 50mm 1.4 objektivet i sommer! Ei godt slitt mus... Har skifta den ut no til fordel for ei G5 2007 versjon. IMG_5979 Exif: Camera Canon EOS 40D Exposure 0.005 sec (1/200) Aperture f/1.4 Focal Length 50 mm ISO Speed 100 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sånn mus har jeg og! Den er bare så smooth.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå