Trondster Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Var på tur i Tivoli i dag - Tivoli er fint om sommeren, men det er Halloween- og Vinter-Tivoli som er de virkelige höjdarene. Anbefales på det varmeste i Halloween-uka eller Vinter-måneden- de har ingen hemninger når det gjelder dekorasjoner! Alle forøvrig tatt med fastoptikk i anledning oktoberfesten. Endret 23. oktober 2010 av Trondster Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fordi jeg fikk så lyst Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Under Kroatisk himmel Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det var da pent fredderen. Nå ble jeg nesten litt inspirert Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen lavlyskontraster: Crop: "Oscar riding Eveningstars" Urbans: "Ugly Floatings" "Blått sjølvportrett i ein pram" Norske Vannhull: "Mesta Blue Pool & Drinks no 1033" "Kveldslys i Indre Havn" Exif i bildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lunsj på fisketorget (ikke Bergen ) Reker og aioli Østers og kongekrabbe ...sammen med litt brød fra bakeren og en lokal hvitvin Og alle var enige om at det hadde vært vel anvendt søndag formiddag, til tross for regnværet. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har vært lite aktiv her inne i noen måneder. Har nesten sluttet å fotografere, håper interessen kommer tilbake etterhvert Har tatt noe få bilder den siste tiden Utsikt fra tomt lokale På do Solgt! Store innkjøp (og noe sjøllaga ) Så pent har det vell aldri vært før...? Bildene er tatt med K810i og EX1. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fine interiørbilder, Haandværkaren, men jeg er ikke helt sikker på at jeg liker plasseringen av sofaen foran tv'n på det siste bildet. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fine interiørbilder, Haandværkaren, men jeg er ikke helt sikker på at jeg liker plasseringen av sofaen foran tv'n på det siste bildet. Takker Den plasseringen er litt ego. Det er plass til en liggende person(2 hvis jeg slår ned ryggen ) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Igår. Digger denne. +1 Legger ut finværets siste panorama. Et par timer etter at vi hadde kommet ned fra fjellet så begynte det å snø. Et par timer etter det igjen så begynte det å snø KRAFTIG! Endte opp med ca. 20cm her i Arna dagen etterpå. (trykk for mulighet til større versjon) Fløien, Bergen, Norway. by Carl Riot, on Flickr Endret 24. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Lunsj på fisketorget (ikke Bergen ) Reker og aioli Østers og kongekrabbe ...sammen med litt brød fra bakeren og en lokal hvitvin Og alle var enige om at det hadde vært vel anvendt søndag formiddag, til tross for regnværet. åååh det der så godt ut.................. nice Endret 24. oktober 2010 av brk Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fotograferte noen bryllupsbilder i går. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Grans Julebrus by Bjørnli Foto, on Flickr den beste julebrusen Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Dahls julebrus er nok den eneste som duger. Har ikke fotografert så forferdelig mye i det siste, men tok meg et par pils (Ringnes, unfortunately ) på byen i går: 5D II - 50/1.4 - ISO12800 - 1/40 sec Endret 24. oktober 2010 av Ole_Gunnar 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fotograferte noen bryllupsbilder i går. Ufattelig fin stemning i disse. Hvilket objektiv brukte du? Deilig bakgrunnsblur! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takker! Har brukt 35L og 85L. Alle er tatt vidåpent, unntatt #3 som er på f/4. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Et lite knippe til fra meg tatt ved Østervann i Bærum IMG_5480 by Haakon Bowitz, on Flickr IMG_5426 by Haakon Bowitz, on Flickr IMG_5435 by Haakon Bowitz, on Flickr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 den beste julebrusen Man kan gjerne være fanboy, man kan gjerne si at fastoptikk er tull - man kan gjerne til og med si at Sony er et bra merke - men å påstå at det ikke er de brune dråpene fra Hamar og Lillehammer Bryggeri som er den suverent beste julebrusen - der går ærlig talt grensen! Skjerpings!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takker! Har brukt 35L og 85L. Alle er tatt vidåpent, unntatt #3 som er på f/4. Slutter meg til at det var lekre bilder, kundene(?) dine har all grunn til å bli fornøyde med disse. Jeg ville kanskje vurdert å klone bort det enslige mørke løvet øverst i høyre hjørne på bilde 1 og 2, men det er jo bare pirk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå