Gå til innhold

Akambrukernes bilder - Oktober 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sola blir litt for hard(og lys), og kommer litt mye fra siden mener jeg :)

 

Når det naturlige lyset får virke fritt, skaper det nettopp naturlige inntrykk, slik det er i virkeligheten - og uten at våre lyster til å manipulere virkeligheten får påvirke. Slik skapes et naturlig hverdagsglimt vi alle kan føle oss hjemme i..

 

Tor

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke personen i bildet var overeksponert i virkeligheten.

 

Slike umodne kommentarer kan du holde for deg selv.

 

Dette er en Månedstråd hvor brukerne kan legge inn bilder av alle kategorier og uten å skal måtte risikere å bli sablet ned av tekniske pirkoer uten vidsyn og evne til å ta inn over seg mangfoldet. Dette er ikke Bildekritikk hvor brukerne legger inn bilder for vurdering. Spør noen konkret om andres mening om ditt eller datt, er det en annen sak.

 

Man øker neppe antallet brukere som legger inn sine bilder her dersom de risikerer at enkelt hakkespetter straks kaster seg over de med lupe og snevre evner til å forstå at verden ikke bare er som i deres egen lille boble.

 

Se og lær, forstå og si noe positivt, eller ti stille..

 

Tor

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke å være umoden eller hakke ned på noen, beklager hvis det virket slik. Jeg ville bare legge til at lyset på venstre side av personen var litt overeksponert og at det kanskje ikke så slik helt slik ut i virkeligheten. :)

Må det nødvendigvis se ut som det er i virkeligheten? Spørsmålet er rettet til alle som er innom, ikke bare deg.

 

Jeg liker bildet slik det er fordi det skarpe lyset sier noe om værforholdene den dagen. Og det er ingenting som er så utbrent eller igjengrodd at det ødelegger.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke å være umoden eller hakke ned på noen, beklager hvis det virket slik. Jeg ville bare legge til at lyset på venstre side av personen var litt overeksponert og at det kanskje ikke så slik helt slik ut i virkeligheten. :)

Må det nødvendigvis se ut som det er i virkeligheten? Spørsmålet er rettet til alle som er innom, ikke bare deg.

 

Jeg liker bildet slik det er fordi det skarpe lyset sier noe om værforholdene den dagen. Og det er ingenting som er så utbrent eller igjengrodd at det ødelegger.

Nei, for all del, det må ikke se ut som i virkeligheten i det hele tatt. Det var ikke sånn jeg mente det. Jeg rettet kommentaren min mot TorVidle sin, der han sa "Når det naturlige lyset får virke fritt, skaper det nettopp naturlige inntrykk, slik det er i virkeligheten". Da la jeg til at ansiktet kanskje ikke var overeksponert i virkeligheten, som jeg trodde TorVidle mente.

Endret av Wiciwato
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke personen i bildet var overeksponert i virkeligheten.

 

Slike umodne kommentarer kan du holde for deg selv.

 

Dette er en Månedstråd hvor brukerne kan legge inn bilder av alle kategorier og uten å skal måtte risikere å bli sablet ned av tekniske pirkoer uten vidsyn og evne til å ta inn over seg mangfoldet. Dette er ikke Bildekritikk hvor brukerne legger inn bilder for vurdering. Spør noen konkret om andres mening om ditt eller datt, er det en annen sak.

 

Man øker neppe antallet brukere som legger inn sine bilder her dersom de risikerer at enkelt hakkespetter straks kaster seg over de med lupe og snevre evner til å forstå at verden ikke bare er som i deres egen lille boble.

 

Se og lær, forstå og si noe positivt, eller ti stille..

 

Tor

Dette synes jeg var en smule krass dosering svar til Wiciwato. Han konstaterer ingenting men blir irettesatt for å ytrert sin mening. Vi har da takhøyde nok til at folk kan mene hva de vil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...