TGB Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Et til fra arkivet. Edit: Et litt annet utsnitt som jeg synes fungerte bedre Endret 21. oktober 2010 av TGB Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Usikker på om det var ett komplimang, eller frekt ? Næh - han liker ikke nakne damer alene - hvis de ikke er på et industriområde, en togstasjon eller lignende, så tenner'n ikke på det! Haha, du glemte å nevne håndjern. Forresten så det var ment som et kompliment. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) En fugl, tatt igjennom ett skittent vindu hos tanta til dama: En fugl by Bjørnli Foto, on Flickr btw: noen som vet hva den heter? Endret 21. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sollys(venstre) reflekter i hyttebok til høgre for kamera. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sola blir litt for hard(og lys), og kommer litt mye fra siden mener jeg Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Veit, men greide ikkje tona det ned uten at det såg teit ut. :/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Ton ned i et annet layer, så maske det inn? Eller mener du at der ikke er noe data å hente der? Endret 21. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 En fugl, tatt igjennom ett skittent vindu hos tanta til dama: En fugl by Bjørnli Foto, on Flickr btw: noen som vet hva den heter? Muligens en Spettmeis.... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Det stemmer ganske bra. Dens latinske navn er: Sitta europaea Kjennes lett igjen med den svarte stripen gjennom øyet Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takktakk, korrigert på flickr nuh ;P Jeg digger fugler, men kan navna på 2-3 bare omtrent Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Veit, men greide ikkje tona det ned uten at det såg teit ut. :/ Synes det er bra som det er, naturlig ekte Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sola blir litt for hard(og lys), og kommer litt mye fra siden mener jeg Når det naturlige lyset får virke fritt, skaper det nettopp naturlige inntrykk, slik det er i virkeligheten - og uten at våre lyster til å manipulere virkeligheten får påvirke. Slik skapes et naturlig hverdagsglimt vi alle kan føle oss hjemme i.. Tor Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tror ikke personen i bildet var overeksponert i virkeligheten. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tror ikke personen i bildet var overeksponert i virkeligheten. Slike umodne kommentarer kan du holde for deg selv. Dette er en Månedstråd hvor brukerne kan legge inn bilder av alle kategorier og uten å skal måtte risikere å bli sablet ned av tekniske pirkoer uten vidsyn og evne til å ta inn over seg mangfoldet. Dette er ikke Bildekritikk hvor brukerne legger inn bilder for vurdering. Spør noen konkret om andres mening om ditt eller datt, er det en annen sak. Man øker neppe antallet brukere som legger inn sine bilder her dersom de risikerer at enkelt hakkespetter straks kaster seg over de med lupe og snevre evner til å forstå at verden ikke bare er som i deres egen lille boble. Se og lær, forstå og si noe positivt, eller ti stille.. Tor Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg mente ikke å være umoden eller hakke ned på noen, beklager hvis det virket slik. Jeg ville bare legge til at lyset på venstre side av personen var litt overeksponert og at det kanskje ikke så slik helt slik ut i virkeligheten. Please continue! Endret 22. oktober 2010 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg mente ikke å være umoden eller hakke ned på noen, beklager hvis det virket slik. Jeg ville bare legge til at lyset på venstre side av personen var litt overeksponert og at det kanskje ikke så slik helt slik ut i virkeligheten. Må det nødvendigvis se ut som det er i virkeligheten? Spørsmålet er rettet til alle som er innom, ikke bare deg. Jeg liker bildet slik det er fordi det skarpe lyset sier noe om værforholdene den dagen. Og det er ingenting som er så utbrent eller igjengrodd at det ødelegger. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg mente ikke å være umoden eller hakke ned på noen, beklager hvis det virket slik. Jeg ville bare legge til at lyset på venstre side av personen var litt overeksponert og at det kanskje ikke så slik helt slik ut i virkeligheten. Må det nødvendigvis se ut som det er i virkeligheten? Spørsmålet er rettet til alle som er innom, ikke bare deg. Jeg liker bildet slik det er fordi det skarpe lyset sier noe om værforholdene den dagen. Og det er ingenting som er så utbrent eller igjengrodd at det ødelegger. Nei, for all del, det må ikke se ut som i virkeligheten i det hele tatt. Det var ikke sånn jeg mente det. Jeg rettet kommentaren min mot TorVidle sin, der han sa "Når det naturlige lyset får virke fritt, skaper det nettopp naturlige inntrykk, slik det er i virkeligheten". Da la jeg til at ansiktet kanskje ikke var overeksponert i virkeligheten, som jeg trodde TorVidle mente. Endret 22. oktober 2010 av Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tror ikke personen i bildet var overeksponert i virkeligheten. Slike umodne kommentarer kan du holde for deg selv. Dette er en Månedstråd hvor brukerne kan legge inn bilder av alle kategorier og uten å skal måtte risikere å bli sablet ned av tekniske pirkoer uten vidsyn og evne til å ta inn over seg mangfoldet. Dette er ikke Bildekritikk hvor brukerne legger inn bilder for vurdering. Spør noen konkret om andres mening om ditt eller datt, er det en annen sak. Man øker neppe antallet brukere som legger inn sine bilder her dersom de risikerer at enkelt hakkespetter straks kaster seg over de med lupe og snevre evner til å forstå at verden ikke bare er som i deres egen lille boble. Se og lær, forstå og si noe positivt, eller ti stille.. Tor Dette synes jeg var en smule krass dosering svar til Wiciwato. Han konstaterer ingenting men blir irettesatt for å ytrert sin mening. Vi har da takhøyde nok til at folk kan mene hva de vil. 5 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Og der var vi igang igjen! Autumn in Dømmesmoen by Wiciwato, on Flickr Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 En serie bilder jeg tok i dag med mitt nye objektiv, Olympus OM 50mm f1.8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå