cruelphotography Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Fin voff voff Eric :=) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lite bidrag fra meg Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Her er da min kone: Endret 19. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lite bidrag fra meg Har du bommet litt på vinkelen på skyggen fra modell og søylen nærmest. Får det ikke til å stemme med resten av skyggene. Bortsett fra dette et bra bilde. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 iPhone 4 Mistenksom ren den der, Hans-Kristian... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skal se om jeg orker å fikse den skyggen en gang i nærmeste framtid ja. Inc, lyset er ikke spesielt bra. Begge blitzene er litt for lang ut til siden som gir lite flatterende skygger og litt ekstra bollekinn. Fill light er vanligvis enklest å få til bra om det kommer fra bak kameraet. Feks en større lyskilde som står bak deg eller en on-axis lyskilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skal se om jeg orker å fikse den skyggen en gang i nærmeste framtid ja. Inc, lyset er ikke spesielt bra. Begge blitzene er litt for lang ut til siden som gir lite flatterende skygger og litt ekstra bollekinn. Fill light er vanligvis enklest å få til bra om det kommer fra bak kameraet. Feks en større lyskilde som står bak deg eller en on-axis lyskilde. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som om jeg må begynne å ta toget mer Imens for jeg nøye meg med denne blomsten ... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skrive skrive skrive skrive skrive skrive skrive Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Ser ut som om jeg må begynne å ta toget mer Vil heller stå på perrongen og vente på toget jeg Edit:for og si det på en annen måte:ville ikke blitt sur hvis NSB var litt forsinket,jeg nei Endret 19. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 @cruel: Hadde du avtalt å fotografere der på forhånd, eller bare stilte dere opp der og hadde shoot? Det var så folketomt. Og ble det noen artige reaksjoner? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Håper for all del det er to bilder klippet sammen. Selv om det hadde vært grisekult om det er ett. Endret 19. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Anfall, det er desverre flere bilder som er satt sammen :=) Så NSB vet nok ikke noe om det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Anfall, det er desverre flere bilder som er satt sammen :=) Så NSB vet nok ikke noe om det. Jeg kan vedde på at om man bare hadde troppet opp med utstyr og modell og begynt å knipse så hadde folk antatt at man hadde lov og styrt unna. Det er utrolig hva man slipper unna med om man bare oppfører seg som om man har lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Anfall, det er desverre flere bilder som er satt sammen :=) Så NSB vet nok ikke noe om det. Åja, du lurte meg i alle fall (men det skal kanskje ikke så mye til), så bra jobba Endret 20. oktober 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå