tomme86 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) skulle tro vi hadde tatt bilde av samme tre ! hehe .. mitt: Høst 50/1.4 - f/5.6 - 1/125 - ISO320 Tror jeg har blitt miljøskad av oktoberfesten min. Tenker square-crop når jeg er ute og går. :| Endret 15. oktober 2010 av tomme86 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Alltid spennende å kikke opp i trær - og her en utgave fra meg. 5DII og Canon 24-105. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 traff denne karen i et skatteparadis som også er det enste stede i europa, der du treffer ville typer som denne! (kan være dårlig kalibrert skjerm, si i fra viss noen har noen synspunkter ) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fikk prøvd et 17-40 f/4L med NDx8 GND09 i dag. Tok meg et minipano. Ble litt fornøyd. Nå MÅ jeg nesten bare skaffe meg slike. Autumn. Lindås, Norway. by Carl Riot, on Flickr 2 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du som la ut ein liknande versjon ein anna plass, berre uten sola i horisonten? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) traff denne karen i et skatteparadis som også er det enste stede i europa, der du treffer ville typer som denne! (kan være dårlig kalibrert skjerm, si i fra viss noen har noen synspunkter ) Han stakk ikke avgårde med kameraet ditt ihvertfall,de derre røverne er helt kriminelle til å plyndre turister. Skulle gjerne likt å dra en tur og se utover Gibraltarstredet jeg også.Aller helst motsatt,se Gibraltar/the Rock ute fra sundet Endret 15. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 traff denne karen i et skatteparadis som også er det enste stede i europa, der du treffer ville typer som denne! (kan være dårlig kalibrert skjerm, si i fra viss noen har noen synspunkter ) Han stakk ikke avgårde med kameraet ditt ihvertfall,de derre røverne er helt kriminelle til å plyndre turister. Skulle gjerne likt å dra en tur og se utover Gibraltarstredet jeg også.Aller helst motsatt,se Gibraltar/the Rock ute fra sundet han var ikke så interessert i kamera, men godteri osv....... borte vekk med en gang har lyst til og ta en skikkelig foto tur der, men denne gangen var jeg på familietur, så mine foto ønsker var ikke prioritert Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Oooh, vakkert! Takk Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Liker minimalismen din, Rasmus. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Litt leking med mr Olsens gamle 150 mm Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du som la ut ein liknande versjon ein anna plass, berre uten sola i horisonten? Nei, men jeg er med vedkommende. Bob? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Indeed. Likte hans betre, mest fordi det ikkje er så energisk. Komposisjon og slikt var betre i ditt, men likte fargane hans betre. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fargene mine litt for kraftige i forhold, muligens? Merk at mitt er et pano mens han er singel. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nettopp, men det går på smak og behag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 @Rasmus - pent og stilrent. Her er et fra meg - har begynt på feriebildene: Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gyldne snitt anyone? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Korrekt! Skulle egentlig ha lagt over noen fantastiske høst-bilder, men uten overføringskabel duger helten ikke. Og istedenfor å klage og whine kan jeg heller gå å lete etter den. Endret 16. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nå, er du ferdig med å lete, Wiciwato? I mellomtiden for dere nøye dere med denne stengte butikken: (EOS 30D + 15-85mm @ 1/60s; f/5,6; 15mm; ISO 800 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg fant kabelen, men bildene var ikke så fantastiske som jeg skulle ha det til når jeg la de inn på dataen. Får skylde på D40 sin manipulerende skjerm. But, here goes. Blir mange fine-farger-på-trærne-bilder nå for tiden. Var visst et bryllup hvor jeg tenkte å ta fantastiske bilder, så jeg ble forstyrret og tok bare dette i ren panikk. Har planer om å dra ut på de samme plassene imorgen, men med 35mm for å få til noen litt mindre rotete bilder.. Bilder av mange trær med full dybdeskarphet kan fort bli rotete. Sikter da til bilder jeg ikke valgte å legge ut. Endret 16. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå