Gå til innhold

Akambrukernes bilder - Oktober 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

traff denne karen i et skatteparadis som også er det enste stede i europa, der du treffer ville typer som denne!

(kan være dårlig kalibrert skjerm, si i fra viss noen har noen synspunkter :) )

 

Han stakk ikke avgårde med kameraet ditt ihvertfall,de derre røverne er helt kriminelle til å plyndre turister.

Skulle gjerne likt å dra en tur og se utover Gibraltarstredet jeg også.Aller helst motsatt,se Gibraltar/the Rock ute fra sundet :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

traff denne karen i et skatteparadis som også er det enste stede i europa, der du treffer ville typer som denne!

(kan være dårlig kalibrert skjerm, si i fra viss noen har noen synspunkter :) )

 

Han stakk ikke avgårde med kameraet ditt ihvertfall,de derre røverne er helt kriminelle til å plyndre turister.

Skulle gjerne likt å dra en tur og se utover Gibraltarstredet jeg også.Aller helst motsatt,se Gibraltar/the Rock ute fra sundet :)

 

han var ikke så interessert i kamera, men godteri osv....... borte vekk med en gang :p

 

har lyst til og ta en skikkelig foto tur der, men denne gangen var jeg på familietur, så mine foto ønsker var ikke prioritert :(

Lenke til kommentar

Jeg fant kabelen, men bildene var ikke så fantastiske som jeg skulle ha det til når jeg la de inn på dataen. Får skylde på D40 sin manipulerende skjerm. But, here goes.

post-136745-1287271071,8026_thumb.jpg

Blir mange fine-farger-på-trærne-bilder nå for tiden.

post-136745-1287271103,9526_thumb.jpg

Var visst et bryllup hvor jeg tenkte å ta fantastiske bilder, så jeg ble forstyrret og tok bare dette i ren panikk.

post-136745-1287271131,474_thumb.jpg

 

Har planer om å dra ut på de samme plassene imorgen, men med 35mm for å få til noen litt mindre rotete bilder.. Bilder av mange trær med full dybdeskarphet kan fort bli rotete. Sikter da til bilder jeg ikke valgte å legge ut.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...