plumbtek Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har nettopp kjøpt meg Office home and buisness 2010. Driver å gjør meg kjent med den nå, men det er en liten ting som jeg ikke finner ut av. Hvordan kan jeg bestemme hvilke farge det skal være på mailene jeg får. Eks: si for eksempel at jeg får svar her fra forumet, så kan jeg velge at all E post fra forumet kommer i blå tekst. I Outlook 2007, så hadde man en funksjon som het ORDNE. Hvor finner jeg denne i 2010.?? Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har nettopp kjøpt meg Office home and buisness 2010. Driver å gjør meg kjent med den nå, men det er en liten ting som jeg ikke finner ut av. Hvordan kan jeg bestemme hvilke farge det skal være på mailene jeg får. Eks: si for eksempel at jeg får svar her fra forumet, så kan jeg velge at all E post fra forumet kommer i blå tekst. I Outlook 2007, så hadde man en funksjon som het ORDNE. Hvor finner jeg denne i 2010.?? Tenker du på funksjonaliteten som ligger under fanen "visning" og "vis instillinger" helt til venstre? Der kan du sette tekst/farge og betingelser for dette.. Lenke til kommentar
plumbtek Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Har nettopp kjøpt meg Office home and buisness 2010. Driver å gjør meg kjent med den nå, men det er en liten ting som jeg ikke finner ut av. Hvordan kan jeg bestemme hvilke farge det skal være på mailene jeg får. Eks: si for eksempel at jeg får svar her fra forumet, så kan jeg velge at all E post fra forumet kommer i blå tekst. I Outlook 2007, så hadde man en funksjon som het ORDNE. Hvor finner jeg denne i 2010.?? Tenker du på funksjonaliteten som ligger under fanen "visning" og "vis instillinger" helt til venstre? Der kan du sette tekst/farge og betingelser for dette.. Ja ser det er en del valgmuligheter der. Men ingen som jeg kan bestemme farge på... Eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Den gamle funksjonern - Ordne - er endret og du finner den her: Gå til Visning -> Vis Innstillinger -> Betinget formatering Lenke til kommentar
plumbtek Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Den gamle funksjonern - Ordne - er endret og du finner den her: Gå til Visning -> Vis Innstillinger -> Betinget formatering [/quote Takk. Men hvordan setter jeg den opp til at for eksempel kun ulest og lest Mail fra Amobil blir rød, og ikke alle andre. Men endelig noen farger på all E posten her. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Velg "Legg til" og velg "Betingelser". Her kan du velge å vrake i alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå