rvenes Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bruker: rvenes Brennvidde: 100 mm Deltakernivå: Entusiast Utstyr: as Canon 7D, Canon 580 blitz, stativ, og eller det eg har i fotosekken min... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) 1. Oktober Blei fort mørkt ute, så måtte flytte innendørs i kveld. IMG_8887 edit: la til dato... Endret 4. oktober 2010 av rvenes Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Morsom ide og bra komposisjon. Jeg ville nok valgt litt mer dybdeskarphet slik at du hadde fått den venstre klammen også skikkelig skarp, men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er søren klype meg ikke vanskelig å forstå hvorfor det kalles krokodilleklemmer. Den er så sulten at den spiser seg selv. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) 3. Oktober Skal det væra eit eple? IMG_9007 eidt: la til dato... Endret 4. oktober 2010 av rvenes 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fresht eple! Hmm - kunne kanskje hatt den hvite bakgrunnen enda litt lysere på begge to? Liker eplet - vannet gjør det særs friskt og fristende.. 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 4. Oktober Gamle minner... Det er kamera eg brukte før eg hoppa over i DSLR verden med 40D for ca 2.5 år sida, og vidre til 7D. Den største forskjellen er hastigheit på autofokus, batteritid... Eg hopper ikkje frivilligt tilbake til "kompakt" kamera verden! Kamera er gitt bort til barna til bror min... Det tar jo fine bilder vis du har nok lys, også har det vel meir zoom enn kva eg har i dag på mine objektiver... Det er eit Nikon 8800 IMG_9187 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fin og mørk low-key eksponering. Seriøst grep, fine knappar, klar logo - og fargerike jallaklistremerker på siden. Minn barna på å pelle det av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå