Baranladion Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du blir mindre ruset av å spise samme mengde som ved røyking. Noen fortrekker oralt pga. effekten kommer mer gradvis og peak varer vesentlig lenger. Jeg synes effekten blir helt annerledes av spising enn røyking. Det er også ekstremt store forskjeller på gall og maria johanna. Husker jeg var rimelig drita en gang, og røyka meg en feit bønne på vannpipa.. satt hele kvelden og prøvde å presse en regnbue fra oven og ned. FIkk også tak i bra weed, har aldri ledd så mye i hele mitt liv. At hasj er mye mer vanlig enn marihuana i Norge, er meget forunderlig. Marihuana er morsommmere. Bortsett fra ett par tilfeller(som nevnt ovenfor) er hasjrus egentlig ganske kjedelig når det blir en vanesak. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hvis du var nykter nokk til å prøve å oppføre deg normalt når din mor kom hjem, så kan du aldri ha vært helt på topp Men det er offtopic. Tror TS har fått svar på sine spørsmål. Det er ulovelig og det kan spores hvis han blir tatt til kontroll på flyplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå