madsc90 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle TELE2 Sim-Kort er svenske. Derfor finner heller ikke tele2 kunder Norge-spesifikke apps. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ikke bare skriv woooohooo da , kom med noe det er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Når du kjøper, kommer kjøpet på telefonregningen eller må du betale med kort/paypal? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Alle TELE2 Sim-Kort er svenske. Derfor finner heller ikke tele2 kunder Norge-spesifikke apps. Jeg finner Norske ikke-betal apps da, som MatPrat og Posten Sporing f.eks. Men si meg et navn på et Norsk betal app så skal jeg se om jeg finner det. Endret 5. oktober 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ikke bare skriv woooohooo da , kom med noe det er verdt å kjøpe. abduction 2 app protector pro radiant Lenke til kommentar
dainnsto Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det var fort! Nå kan jeg kjøpe apps. Når dere sier to uker så tenkte jeg det skulle ta 3-4. Men nå funker det iallefall. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Terminator: gulesider og dustin home. Det er dessverre sånn det er. Med mindre tele2 legger om simkort opplegget sitt, er eneste de mulighetene å bruke market access eller skifte operatør. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Terminator: gulesider og dustin home. Det er dessverre sånn det er. Med mindre tele2 legger om simkort opplegget sitt, er eneste de mulighetene å bruke market access eller skifte operatør. Jeg finner begge de programmene der. Dustin programmet heter Dustin Sverige, men det er for Norge, Sverige og Danmark i programmet. Gulesider programmet heter DGS (De Gule Sider), som da er dansk tror jeg. Så tror ikke det er det rette programmet. Endret 5. oktober 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
gotark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Her også! må bare få det ut: ENDELIG! (2.1 og Chess) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Når du kjøper, kommer kjøpet på telefonregningen eller må du betale med kort/paypal? bump Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bruker google checkout, så pengene trekkes fra ditt kort og kommer ikke på telefonregningen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 er det noen måte å få det på telefonregningen? er det noen måte å få det på telefonregningen og på den måten direkte betale? plis? Lenke til kommentar
Bolebanan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som får feilmeldingen: "a server error has occurred. retry, or cancel and return to the previous screen" når man prøver å kjøpe?? Lenke til kommentar
Androod Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Like mange garbage apps som gratis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg