JKJK Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har via adb aktivert tvungen installasjon til sdkort. Dette kan du gjøre uten å roote. Minuset er at programmer med widgets fortsatt må ligge på telefonen, så du må huske å flytte dem etter å ha installert dem. Likevell har jeg lite ledig plass. Men jeg ser at contact storage krever mye. Er det noen som vet om e-post ligger på internminne eller på minnekort? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har ikke sett noe til Paid Apps ennå. Og jeg har HTC Tattoo, med Telenor, programvare 1.6, har ikke Google Checkout, men ordner det når jeg ser at paid apps har kommet. Men vi får vente og se, det kommer jo innen 2 uker sier de. Lenke til kommentar
netromo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har fått betalapper opp på markedet, men har ikke fått kjøpt noe ennå. Google Checkout funker ikke. Har Desire 2.2 og Netcom Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 hvilken telefon? hvordan fikk du de opp på markedet?? Lenke til kommentar
Haense Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 HTC Hero med Android 2.1 og abonnement fra Onecall. Ingen betalapps tilgjengelig enda. Det er så rart med det. Fra og med fredag ble det sagt opp til to uker, tiden går MYE tregere når man vet ventetiden... Lenke til kommentar
tommygrindhaug Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ANDROID MARKET ER ÅPENT NÅ. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja... Kva program skal vi kjøpe da? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Åpnet her også. Måtte fjerne hurtiglager og data fra market-appen for å få opp "populære betalte"-fanen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Åpnet her også. Måtte fjerne hurtiglager og data fra market-appen for å få opp "populære betalte"-fanen. Fått tilgang jeg også Men jeg får ikke opp "populære betalte", selv om jeg prøvde å slette data og hurtiglager. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
junkish Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 hmm, hvilken telefon har du da? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg sitter i hvert fall med en legend som kjører 2.1. Glemte å nevne at jeg også valgte å fjerne market-oppdateringen. Innstillinger -> Applikasjoner -> Market -> Fjern hurtiglager + avinstaller oppdateringer. Lenke til kommentar
Haense Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da er alt perfekt! Drømte faktisk i natt at jeg fikk tilgang i dag, så det var et lite sjokk da jeg gikk inn på Android Market... :!: Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Går greit å kjøpe, men når jeg skal laste ned blir jeg stående på "Autoriserer kjøp...". Må slå telefonen av og på for at den skal laste ned og innstallere. EDIT: Det ser ut til at jeg må vente på kjøpsbekreftelsen på G-mail for å få startet nedlasting og installasjon. Funka umiddelbart når mailen dukka opp. Kan dette stemme? Endret 5. oktober 2010 av Rubenlo Lenke til kommentar
z10an Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det bare med meg prisene er på SEK og ikke Norsk ? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 er på nok til meg ihvertfall Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg får opp betal apps som SEK jeg. Men så har jeg Tele2 da som kan bli tatt som Svensk. Noen måter for å få den til å vise NOK? Endret 5. oktober 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kommer an på hvilken leverandør du bruker. Bruker du en leverandør som har svensk sim-kort (feks. Tele2), får du priser i SEK. Jeg har et TDC abon. og får prisene i danske kr. Aner ikke om dette kommer til å fortsette. på iOS får jeg opp prisene i NOK, selv om jeg har et dansk sim-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg