Gå til innhold

Endelig kjøpe-apps i Android Market

Anbefalte innlegg

Skyt meg om jeg tar feil, men er det ikke slik at betal-apps kommer til Norge

ILØPET AV 2 UKER?

Ser disse spørsmålene gjentar seg i mange Android-relaterte tråder thumbdown.gif

Ikke vet jeg. Jeg har og mange andre her har jo tilgang nå..

Det eneste jeg kan tenke meg er Android-versjonen hver enkelt har.

Jeg har 2.1.

Vel, jeg har 2.1, men fremdeles ikke noe tilgang. Operatør er Telenor.

Endret av Andre1980
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer i løpet av 2 uker, derfor synes det ikke nå :)

Håper du har gått for Onecall gavepakka om dagen???

Det har jeg ikke sett noe til. Takk for tipset :)

har forøvrig 2.2, kanskje det også har noe med mangelen på paid apps å gjøre. Uansett er jeg ikke stressa, tar sikkert litt tid å rulle ut.

EDIT: Forbanna at jeg ikke fikk med meg gavepakka før, siden det begynner ved neste månedskifte. Jaja, sparer uansett masse ... :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

htc desire 2.2 vanlig sense rom, telenor. gikk bare inn på marked, og hadde top paid som kategori. har telefonspråket som engelsk, hvis det gjør en forskjell.

edit: btw jeg kan ikke kjøpe paid apps, får sånn "problem with google checkout", så bruker market acces.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

htc desire 2.2 vanlig sense rom, telenor. gikk bare inn på marked, og hadde top paid som kategori. har telefonspråket som engelsk, hvis det gjør en forskjell.

edit: btw jeg kan ikke kjøpe paid apps, får sånn "problem with google checkout", så bruker market acces.

Jeg hadde visning av paid apps med norsk SIM og tror jeg har funnet ut av det. Når jeg bruker Market Access så får jeg jo selvfølgelig opp paid apps, men kolonnen med paid apps forsvinner ikke hvis du skifter tilbake til norsk sim. Før var den bare tom, men nå får man opp paid apps der så de holder tydeligvis på å forandre på market. Jeg kan også oppdatere paid apps jeg har kjøpt ved bruk av norsk SIM.

Dette tror jeg er grunnen til at folk som ikke har brukt Market Access heller ikke får opp paid apps i market. Det er nok bare å vente til utrullingen er ferdig så er nok alt på stell.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg opplever og støtter det SBS sa.

Med market access satt til mitt Tele2 SIM-kort, finner jeg paid apps under "top paid", jeg kan gå inn og lese om dem, men møter feilmelding når jeg prøver å kjøpe. Dette er med CM6 på nexus en. Med CM6 har top paid -tabben alltid vert der, men tom når jeg ikke faker amerikansk SIM.

Dvs. Nå har paid apps begynt å vise seg noen steder i market (CM6), antagelig via en bug i forbindelse med utrulling av betaleapps. Slik var det ikke for noen dager siden.

Forresten:

Angående gavepakke: Tele2 har kommet med samme dealen for 189 kr. Aktiveres i løpet av en virkedag.

Chess har også vist seg å tilby samme avtale til de som prøver å bytte over til one call gavepakke.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Forresten:

Angående gavepakke: Tele2 har kommet med samme dealen for 189 kr. Aktiveres i løpet av en virkedag.

Chess har også vist seg å tilby samme avtale til de som prøver å bytte over til one call gavepakke.

Takker for at du opplyste om at Tele2 hadde det samme, bestilt på flekken :)

Lenke til kommentar

Noen andre med xperia x10 som har fått tilgang?

Ser ut til at jeg har fått tilgang. Jeg avinstallerte MarketAccess og fjernet cachen til Market og rebootet telefonen. Og jeg kan nå fortsatt se betal apps.

Jeg ser betal apps'ene i USD, EUR, JPY og GBP som valutta nå, som jeg alltid har gjort med MarketAccess.

Jeg har Tele2 Champion som abb da.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke paid apps når jeg søker, regner med det bare er fordi min mobil ikke har fått tilgang enda ...? Eller er det noe spesielt man må gjøre for å få tilgang til paid apps?

Gode nyheter dette her gutta :D

@Robertaas:

Det interne minnet er ikke noe problem lenger, etter at det med Android 2.2 ble mulig å flytte apps til SD-kortet. Jeg har personlig ekstremt mange programmer installert på mobilen (deriblant over 20 spill) og jeg har ingen problemer med intern langringsplass.

Hvor mye plass har du tilgjengelig internt? 

Lenke til kommentar
@Robertaas:

Det interne minnet er ikke noe problem lenger, etter at det med Android 2.2 ble mulig å flytte apps til SD-kortet. Jeg har personlig ekstremt mange programmer installert på mobilen (deriblant over 20 spill) og jeg har ingen problemer med intern langringsplass.

Mange apps supporterer ikke flytting til sd-kortet. Må stadig slette apps for å kunne prøve nye og hver gang det er en oppgradering må jeg fjerne minst en app. Har ca. 15 MB ledig i internminnet nå på HTC Desire, hvor mye har du ledig?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...