fjarle Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Åpningen har startet, 18 nye land får tilgang. Les mer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Endelig!! Tok sin tid, men godt at det til slutt kommer nå. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Flott at dette endelig er på plass Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det tok jaggu sin tid ja. Veldig glad for at dette fikses på nå. Det er en god del paid apps jeg lenge har hatt lyst på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Endelig! Sett fram til dette lenge! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Endelig kan man betale for applikasjonene sine Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Velkommen etter!:-) Nå begynner Android å bli aktuelt for min del også.. Rart at det skulle ta Google 2 år å få til dette, Apples Appstore har bare vært på lufta 3-4 mnd lengre enn Android Market og har hatt denne muligheten fra starten av.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Velkommen etter! Bada har hatt betalapps en ukes tid nå. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da har jeg INGEN grunn til å roote min kommende Desire HD ....eller? Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da har jeg INGEN grunn til å roote min kommende Desire HD ....eller? Ååååå joda Blir sikkert en annen grunn å roote utenom market tilgang Kan ikke si at jeg angrer at jeg har rootet min telefon dagen jeg fikk den Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da har jeg INGEN grunn til å roote min kommende Desire HD ....eller? Ååååå joda Blir sikkert en annen grunn å roote utenom market tilgang Kan ikke si at jeg angrer at jeg har rootet min telefon dagen jeg fikk den Eneste jeg kommer på i farta blir Custom ROM og evt. overklokking, men sånt knot vil jeg nok reservere Heroen min til Skal prøve å behandle Desire HD-en med litt mer respekt Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 meeeeeen... stod ingenting om norge? Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Toazty: "Fra i dag åpner Google for at norske applikasjonstilbydere kan selge programvaren sin gjennom Android Market." Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) meeeeeen... stod ingenting om norge? Se kilden: In addition, Android Market users from 32 countries will be able to buy apps, with the addition of Argentina, Belgium, Brazil, Czech Republic, Denmark, Finland, Hong Kong, India, Ireland, Israel, Mexico, Norway, Poland, Portugal, Russia, Singapore, Sweden, and Taiwan. Og se nøye på flaggene her: Endret 1. oktober 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Toazty: "Fra i dag åpner Google for at norske applikasjonstilbydere kan selge programvaren sin gjennom Android Market." forskjell på å kunne selge og kunne kjøpe... ?! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Woho, da slipper jeg å kjøre market enabler hver gang jeg vil innpå market. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen som får opp paid apps i Norge nå, uten å trikse? Jeg finner ingen. Francis Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen som får opp paid apps i Norge nå, uten å trikse? Jeg finner ingen. Francis Kan ta opptil 2 uker, de tar ett land av gangen tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg