Gå til innhold

Oktoberfest - Kau - 50mm f1.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreativt og pent bilde. Jeg måtte bruke noen sekund og kikke litt på diktet før jeg skjønte hva jeg så på. Liker slike bilder som får meg til å gruble litt.

Takk for det :)

Likte begge de to siste - fint plassert synspunkt på togbildet - hardt og massivt tog. Siste var morsomt - man kan lett lure på hva det er. Er dette rett og slett bilde av et sekund, tro? :D

Takk :) Tja, 1/60-dels sekund for å være nøyktig :p

Mye god kreativitet her, fine bilder :yes:

Takktakk :)

Har vært litt fraværende de 2 siste dagene nå, skal prøve å komme sterkere tilbake.

Har i dag erfart at det å redigere bilder på en 10" minipc ikke bare er en lett afære. Kan derfor ikke love at farger, lys og skarphet er helt i 100 de neste dagene :p

9. Oktober

post-145092-1286646590,4253_thumb.jpg

Exif:f/3.5, s4000, iso 100

Alternaltivt:

post-145092-1286646618,3332_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Rotvegetasjonen ("rotasjonen"?) på 10. var fin - mose og - greier. :)

Ser bokeh blir litt rotete på nærgrensen på stor åpning - kjenner igjen det samme fra min tidligere Zeiss 1.4/50. Men - det blir en spennende effekt. :)

Fin fjellstemning på de to siste - liker at man såvidt ser isen i myrvannet, for å minne om temperaturen. ..Og maten 12. ser veldig fristende ut!!

Lenke til kommentar

Takk for fire kommentarer dere tre :)

Etter dagens "photoshoot" ville ikke minnekortet dukke opp på pc-en. Så viste kameraet (-E-) når jeg puttet det inn.

Nå ser det slik ut:

post-145092-1287349021,3804_thumb.jpg

Desverre det eneste minnekortet jeg har for tiden, så dette var litt uheldig kan man si. Jeg skal prøve å få tak i noen nye så jeg klarer å fullføre festen.

Endret av kau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...