Annonymous Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hva er tid? Er tiden evig? Har den alltid vært? Eller finnes det noe før, og noe etter tiden? Går det an å få for liten tid? Ja. Lack of Time Exif: f/1.8, iso 800, s:1/60, (tid:23.59) Endret 6. oktober 2010 av kau Lenke til kommentar
netrex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Denne var utrolig kul! Likte fargene og spesielt hvordan lysene ble! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kreativt og pent bilde. Jeg måtte bruke noen sekund og kikke litt på diktet før jeg skjønte hva jeg så på. Liker slike bilder som får meg til å gruble litt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Likte begge de to siste - fint plassert synspunkt på togbildet - hardt og massivt tog. Siste var morsomt - man kan lett lure på hva det er. Er dette rett og slett bilde av et sekund, tro? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mye god kreativitet her, fine bilder Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Kreativt og pent bilde. Jeg måtte bruke noen sekund og kikke litt på diktet før jeg skjønte hva jeg så på. Liker slike bilder som får meg til å gruble litt. Takk for det Likte begge de to siste - fint plassert synspunkt på togbildet - hardt og massivt tog. Siste var morsomt - man kan lett lure på hva det er. Er dette rett og slett bilde av et sekund, tro? Takk Tja, 1/60-dels sekund for å være nøyktig Mye god kreativitet her, fine bilder Takktakk Har vært litt fraværende de 2 siste dagene nå, skal prøve å komme sterkere tilbake. Har i dag erfart at det å redigere bilder på en 10" minipc ikke bare er en lett afære. Kan derfor ikke love at farger, lys og skarphet er helt i 100 de neste dagene 9. Oktober Exif:f/3.5, s4000, iso 100 Alternaltivt: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan være enig at det er ikke bare bare å redigere på en 10-tommer. Men det er en fordel, bildene blir mindre polerte og mer rett på sak. Dagens (med alterniv) faller i smak hos meg. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Stemmer det Takk for det I dag ble det bare rot. Høhøhø. 10. Oktober: Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 11. Oktober: 12. Oktober: Merker at jeg gleder meg til å komme hjem til skikkelig datautstyr snart, 10" og gimp tar på.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Rotvegetasjonen ("rotasjonen"?) på 10. var fin - mose og - greier. Ser bokeh blir litt rotete på nærgrensen på stor åpning - kjenner igjen det samme fra min tidligere Zeiss 1.4/50. Men - det blir en spennende effekt. Fin fjellstemning på de to siste - liker at man såvidt ser isen i myrvannet, for å minne om temperaturen. ..Og maten 12. ser veldig fristende ut!! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 12. oktober er lekker! Pen komposisjon og maten ser fristende ut. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 12. oktober er lekker! Pen komposisjon og maten ser fristende ut. Her er jeg helt enig! Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Takk for fire kommentarer dere tre Etter dagens "photoshoot" ville ikke minnekortet dukke opp på pc-en. Så viste kameraet (-E-) når jeg puttet det inn. Nå ser det slik ut: Desverre det eneste minnekortet jeg har for tiden, så dette var litt uheldig kan man si. Jeg skal prøve å få tak i noen nye så jeg klarer å fullføre festen. Endret 17. oktober 2010 av kau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå