Annonymous Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Edited: Da var vi plutselig kommet til Oktober igjen, og jeg har tenkt å prøve å utfordre meg selv til å bli bedre kjent med mitt 50mm f1.8 Nikkor - objektiv. Har mye annet på programmet i denne perioden, så nivået blir pingle. Finner ikke på noen spennende ekstrautfordring i farten, så får jeg heller se litt hvor dette bærer. Utstyr: Nikon d90 50mm f1.8 nikkor. Endret 2. oktober 2010 av kau Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 1. oktober: Going for gold Exif: f/1.8, iso:100, 1/1600s. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette ble jo riktig vellykket (om man ser bort fra den fæle bokéen). Jeg vet ikke hva du har i tankene, men jeg tenker smågale rallytilskuere. Fin fartsfølelse med de flyvende treflisene. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) dobbeltpost Endret 2. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Glimrende bevegelse med flyvende "gjørme"! (Men: racerbil på rallyunderlag? ) Flott utført! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Imponerernde at du tok jobben med å få gjørma til å fly, herlig bilde! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Oktoberfestens første legobilde! I hvert fall så jeg har sett. Tipper det dukker opp flere legobilder flere tråder etter hvert. Glimrende ide og det gjorde seg med de flygende flisene. Lenke til kommentar
SR-L Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette likte jeg veldig godt. Har sjelden sett legobilder som gir slik fartsfølelse før. Tror jeg må prøve meg på et legobilde jeg også i løpet av måneden men det skal noe til å overgå dette tror jeg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Glimrende bevegelse med flyvende "gjørme"! +1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ai, ai. Her går det så busta fyker bokstavlig talt. Er litt usikker på om det bare er farta som er høy, eller om dette bar rett ut i periferien. Men action er det åkke som. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger I dag har høsten virkelig kommet til Bergen: Under my umbrella Exif: f/2.8 iso:100 1/200 s Endret 3. oktober 2010 av kau Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Meget pent! Kunne kanskje tenkt meg ørlite grann mer paraply, men bare ørlite. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Takk for det Anew Hmm, mulig du har rett 3. Oktober: Toy Story Exif: f/8.0, iso:100, s/6 sek. Endret 3. oktober 2010 av kau Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lekkert legobilde! Det er noe spesielt med legogubbebilder. Jeg burte ikke like det, men det gjör jeg. At du tatt deg tid til å få gjörmen til å fly er det som "gjör" bildet, synes jeg. Paraplybildet er stilig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Må bare slutte meg til Anew der, flott paraplybilde med spreke farger. Litt halvskummelt det Toy Story-bildet, nesten så du venter på at noe uggent skal skje... Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Lekkert legobilde! Det er noe spesielt med legogubbebilder. Jeg burte ikke like det, men det gjör jeg. At du tatt deg tid til å få gjörmen til å fly er det som "gjör" bildet, synes jeg.Paraplybildet er stilig. Takk for det! Får håpe at du tåler noen flere legobilder:whistle: Må bare slutte meg til Anew der, flott paraplybilde med spreke farger.Litt halvskummelt det Toy Story-bildet, nesten så du venter på at noe uggent skal skje... Takker Ikke sant? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Så til dagens: (mer lego ) Baywatch edit: Exif: f/2.8, iso:400, s:6.0s Endret 4. oktober 2010 av kau Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Meget pent! Kunne kanskje tenkt meg ørlite grann mer paraply, men bare ørlite. Helt enig. Mange morsomme varianter av inne-aktivteter her. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Paraplybildet er herlig! Francis Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk for det! Ikke fornøyd i dag, men ble til slutt enig med meg selv om å bruke dette for å holde ut ett bilde om dagen så lenge som mulig. 5. Oktober Exif: f/14, iso 100, 20s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå