phpnuke Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg vurderer å sette opp et par ekstreme lyskastere. På lik linje med det som er på fotballbaner. For å blant annet lyse opp et område i skog, samt på gården. Er dette noe som drar uendelig med kw timer? Mye forbruk på en sånn gedigen lampe? En 1000w lampe holder liksom ikke Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Stikk bort på nermeste idrettsannlegg og knabb en lysmast Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Ja, det kunne gått an hvis jeg hadde bodd i en by. Men på "landet" så skal man ikke være korttenkt, for å skjønne hvor masta mi er kommen ifra, med mindre jeg har kvittering Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Prisen er imponerende på noe sånn. Et kjapt søk. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 monterte noen xenon lyskastere på en seismikk båt en gang, de lyste noe helt vanvittig, råeste jeg noen gang har sett.. får du tak i de kan du lyse opp huset til naboen 5 km borte.. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja, det vil fungere. Hvor du/dere kjøpte dem? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 er ikke helt sikker, kan finne det ut på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå