inzyr Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg har lest at longhorn vil være modulbasert slik at kjernen og hoved gui ikke er bygd i hverandre. vil det da være mulig å kjøre en portet version av KDE på windows kjernen? eller kanskje kjøre windows gui med linux kjerne (lettere for nybegynnere i linux)? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 tviler litt, men kan ikke si sikkert. de (MS) har nok ordnet så det ikke er mulig fordi de er så sære på ting. alt skal være ms ms ms... MS og telenor er bad Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 vell jeg har ikke akkurat tenkt at ms vil gjøre det lett for oss, men hvor mange ganger har det stoppet oss :wink: jeg tenker mer på muligheten til å finne en måte å få det til å funke Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har lest at longhorn vil være modulbasert slik at kjernen og hoved gui ikke er bygd i hverandre.vil det da være mulig å kjøre en portet version av KDE på windows kjernen? eller kanskje kjøre windows gui med linux kjerne (lettere for nybegynnere i linux)? Det jeg har hørt er at Microsoft skal krympe kjernen noe så enormt at den nå bare kommer til å utgjøre 95% av operativsystemet.... :wink: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det jeg har hørt er at Microsoft skal krympe kjernen noe så enormt at den nå bare kommer til å utgjøre 95% av operativsystemet.... :wink: Tro om Microsoft klarer å lage en liten kjerne som funker? Neppe.... Vi *nix-folk har da vel hatt det i årevis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå