triklomazi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 min topp 5: 5. Friends 4. Big bang Theory 3. The Simpsons 2. X-Files 1. Lost Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Akkurat nå så vil jeg nok si at det må bli: 1. Battlestar Galactica (2004) 2. Dexter 3. House M.D. 4. Top Gear (UK) 5. Stargate Atlantis Endret 11. mars 2011 av Joebean Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 må nok bli: 1: Friday Night Lights 2: Smallville 3: How i met youre mother 4: Entourage 5: The Big Bang Theory har flere serier som kan ses på som farvoriter men føler de er litt nye(ikke kommt så langt) at de kan regnes som topp 5 som feks Spartacus, The Walking dead og How to make it in America. Kunne også nevnt for gammle dagers skyld: The real adventures of Jonny Qouest Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) 1. Smallville. 2. Supernatural. 3. Dexter. 4. Firefly. 5. Lost. Egentlig umulig å velge, hadde vært bedre med topp 20. Endret 12. mars 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Matkrise Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 1. House 2. Big Bang Theory 3. The Office UK 4. QI (quite interesting) 5. Numbers Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 1. The office 2. Weeds 3. Caleforniacation 4. The Wire 5. Dexter Hva gjør Smallville så bra? Jeg så det hadde litt dårlig Imdb rating sammenlignet med gjennomsnittet blandt tv-serier. Har ikke sett det, vurderer å se det nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 1. StarGate SG1 2. Star Trek The next Generation 3, Buffy/angel 4 The west wing 5 Babylon 5 Lenke til kommentar
......... Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Topp 5 serier akkurat NÅ: Californication The Office How I Met Your Mother The Big Bang Theory House Topp 5 dramaserier: LOST Dexter Californication Breaking Bad House Topp 5 komiserier: How I Met Your Mother Bored To Death The Big Bang Theory The Simpsons South Park Topp 5 actionserier: Prison Break Supernatural The Walking Dead True Blood Chuck Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 1. Dexter 2. Chuck 3. No ordinary family 4. The big bang theory 5. Top Gear (UK) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det er vanskelig å lage en skikkelig liste når plasseringene endrer på seg hele tiden. 1. Lost 2. Stargate SG-1 3. Seinfeld 4. Supernatural 5. Battlestar Galactica (2004) Honorable mentions: Macgyver, The Simpsons, Futurama, It's always sunny in philadelphia, South Park, Fringe, House MD, Dexter, X-files Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Min liste har ikke forandret seg på mange mange år, Sg1 har vært min favoritt siden jeg så andre sesongen for 10 år siden, Før det var TNG favoritt, men den er fremdles på andre, og har derfor vært i teten i ca. 20 år,(jeg er bare 25) Babylon 5 er vel den enste "nykommeren" som har vært på lista i 4 år. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 I tilfeldig rekkefølge: 24 Las Vegas Third Watch Law & Order Charmed Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) 1. Spooks 2. Yes Minister/Yes Prime Minister 3. The X-files 4. To the Manor Born 5. CSI Utenom disse så er jeg også glad i serier som House M.D., CSI: Miami, The Pretender, That '70s Show, Bones, Criminal Minds, E.R., Life, Teachers (UK), The Good Life, Bally Kissangel, 2000 Acres of Sky, As Time Goes By, Executive Stress, Foyle's War, Wire in the Blood, Doc Martin, A Fine Romance, The Inspector Lynley Mysteries, Prime Suspect, Lois & Clark - The New Adventures of Superman, Dawson's Creek, Gilmore Girls, Grey's Anatomy og Sex & and the City. Endret 17. mars 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) 1: Lost 2: 24 3: The Simpsons 4: Dexter 5: Entourage Jeg synes disse listene er utrolig vanskelig, vil helst ha en egen for drama, en egen for komedie osv. Utenom de seriene jeg nevnte, liker jeg også Friends, Stargate SG-1, Futurama, Scrubs, V 2009, The Event, Band Of Brothers (fortjener topp 5, men tenker ikke på den som en normal serie), Mr. Sunshine (helt ny, anbefales!), The Big Bang Theory, Fringe The Walking Dead og Californication. Ser også på en del annet, men som ikke når helt opp til de jeg har nevnt. Endret 17. mars 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Whatsername Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg ser ikke så mye på TV for tiden, så det er ikke så mange "nye" serier jeg ser på, men disse er hvertfall mine ûber-favoritter: 1. 21 Jump Street Denne serien liker jeg bare fordi Johnny Depp er der 2. The Vampire Diaries Ettersom jeg er fan av Twilight så visste jeg bare at jeg måtte se på denne serien og xD 3. The Young Ones En av de beste komedieseriene. 4. Buffy The vampire Slayer Som jeg har sagt før, så elsker jeg vampyr serier, og dermed må denne sereien og være med 5. Scrubs Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 1. Top Gear (UK) 2. Band of Brothers 3. South Park 4. How I met your mother 5. The Office (UK) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 1. Dexter m/flere 2. Breaking Bad m/flere 3. Fringe m/flere 4. Lost m/flere 5. How i met your mother m/flere. Er nesten umulig å velge, så jeg satte mange serier i båser fra 1-5 og valgte en tilfeldig serie derfra. Er så mange gode serier at det er vanskelig å velge! 1 Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 1. Lost 2. The Big Bang Theory 3. Supernatural 4. Dexter 5. Spartacus Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 1: Battlestar Galactica - Ingen over, ingen ved siden. Ingen annen serie har klart å engasjere meg så mye. Temaer som terrorisme, religion, moral og etikk, filosofi og historie blir tatt opp på en perfekt måte. Tidenes beste tvserie i mine øyne. 2: Dexter - Fantastisk spennende, og gleder meg alltid som et barn til neste episode. Bra skrevet, meget godt spilt og klarer å seeren til å bruke hodet. 3: Californication - Hank Moody er herlig tragisk. Tror de fleste kjenner seg igjen i takraset som til tider er Hanks liv. Fantastisk serie. Bare synd det er så lenge mellom hver episode. 4: Band of Brothers - Fantastisk historie pakket inn i glimrende action hvor du virkelig får inntrykk av krigens brutaliteter 5: The Wire - Uhyre spennende, og realitisk i forhold til alle de andre politiseriene der ute. Meget bra. På samme nivå som Sopranos. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 1. Dexter 2. House 3. The walking dead 4. South Park 5. Band of Brothers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå