WarpX Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1. Stargate SG-1 2. Farscape 3. Stargate Atlantis 4. Doctor Who 5. Torchwood Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Nye: 1. Boardwalk Empire 2. Terriers 3. Hawaii Five-O(2010 remake)/Lone Star(men desverre øksa) 4. The Defenders 5. Law And Order: Los Angeles(sucker for krim som LAO bortsett fra SVU, pluss Alfred Molina og Terrence Howard er dyktige Hollywood-skuespillere som velger å forlate denne karrieren for tv-skjermen) Etterfulgt av Undercovers, Nikita, og Mike & Molly. Eldre(som forsatt går): 1. Breaking Bad 2. Sons of Anarchy 3. Mad Men 4. True Blood 5. Eastbound & Down/Bored To Death Eldre(avsluttet): 1. The Sopranos 2. Oz 3. The Wire 4. Lost 5. Deadwood Mini-serier: 1. Band of Brothers 2. The Pacific 3. John Adams 4. Generation Kill Endret 3. oktober 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 1: Family Guy 2: Futurama 3: Åssen e' møtte morra di 4: X- files (eier og har sett samtlige episoder) 5: The Big Bang Theory (er forelsket i ho blondina!!!) Av andre serier synes jeg Friends, South Park og Simpsons er bra. Ser at mange liker Kongen av Queens. Er jeg den eneste som synes det er superslitsomt å høre på den konstante kranglingen? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Family Guy American Dad Futurama The Simpsons The IT Crowd (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) Endret 3. oktober 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hos meg blir det: 1. Stargate SG-1 2. Futurama 3. House 4. Battlestar Galactica 5. Firefly Dykk kan godt anta at eg likar science fiction. Lenke til kommentar
MrPennypacker Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Disse seriene har gitt meg mest underholdning: 1. Curb Your Enthusiasm 2. Seinfeld 3. Dexter 4. Prison break (s01-02) 5. Futurama Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 1: The Wire 2: Oz 3: The Sopranos 4: Twin Peaks 5: House M.D Lurer på om noe i det hele tatt kommer til å toppe The Wire i løpet av mine leveår. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 24 Entourage Harper's Island Dexter Californication Med Chuck, Gossip Girl og The Big Bang Theory som honorable mentions. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 1. The Wire 2. Twin Peaks 3. Sopranos 4. Deadwood 5. Oz Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ah... Ut i fra denne tråden fikk jeg nyss om Carnivale, og TAKK FOR DET! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 1. House M.D. 2. Dexter 3. South Park 4. Top Gear 5. Simpsons Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 1. Twin Peaks 2. The Wire 3. Band of Brothers 4. Sopranos 5. Top Gear Uansett....Twin Peaks er milevis foran alt Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 1. The Wire 2. It's Always Sunny in Philadelphia 3. The Office 4. The Sopranos 5. Arrested Development Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) 1. It's Always Sunny In Philadelphia 2. Dexter 3. The Wire 4. Band of Brothers. 5. Breaking Bad (bonus) BLUE MOUNTAIN STATE Og skjønner meg virkelig ikke på Twin Peaks elskerne. Jeg så nylig begge sesongene og kan ikke si jeg var spesielt imponert. Var noen kule karakterer etc, men historien var jo bare helt på trynet. Åå SÅ GENIALT. JEG ER SÅ SMART SOM "SKJØNNER" DET. Elitisk nonsense. Endret 10. oktober 2010 av arnizzz Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Serier: 1. Prison Break 2. Entourage 3. True Blood 4. Seinfeld 5. Breaking Bad Miniserier: Generation Kill The Pacific Band of Brothers 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 1. Stargate SG-1 Urangert på resten: The big bang theory Merlin House M.D Andromeda Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Six Feet Under - Har til nå ikke sett en serie med like sterke karakterer og emosjonell tyngde. Twin Peaks - Mildt skrevet episk, med kanskje tidenes beste serieavsluttning. Mad Men - Imponerer på de fleste punkter. Carnivàle - Unik stemning og fascinerende karakterer. The Wire - Sterke karakterer her òg, samt et herlig manus. 3, 4 og 5 er plassert litt random, og det skal ikke mye til før The Office UK, Extras, Seinfeld eller Curb Your Enthusiasm stjeler en av plassene. Six Feet Under og Twin Peaks står derimot nokså støtt. Endret 10. oktober 2010 av Uncle Albert Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Serier: 1. Firefly 2. Entourage 3. Desperate Housewives 4. Lost 5. Prison Break Komiserier: 1. South Park 2. Seinfeld 3. It's Always sunny in philadelphia 4. Family guy 5. Big Bang Theory Sikkert glemt noen + at det er vanskelig å rangere hvem som er best. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 1. Battlestar Galactica. Verdens beste Drama/Sci-Fi serie 2. Firefly 3. Stargate sg1/sga/sgu 4. The big bang theory 5. Startrek enperprise/voyager Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (bonus) BLUE MOUNTAIN STATE Blue Mountain State er evig bra. Min liste: 1. How I Met Your Mother 2. Sons of Anarchy 3. Skins 4. Friday Night Lights 5. Supernatural (PS! Generation Kill er miniserien over alle miniserier. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå