Spragleknas Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Fant ikke noe liknende, så tillater meg å starte en slik tråd. Finnes liknende, er det bare å stenge denne. Mine 5 (OTTOMH) - IMDB klassifisering i parantes: Dexter (action, adventure, drama) - HELT suverent på topp. Gleder meg til ny sesong!!! Spenstige karakterer og en småmorbid humor. TrueBlood (action, adventure, drama) - Alltid likt litt scifi, spesielt av denne typen. Veldig Tarantino-ish. Dialekt, sted og musikk setter sitt preg Coupling (UK) (komedie) - Se for deg friends, bare med engelsk humor og litt mer skittent. Anbefales om du vil le (og liker britisk humor) Modern Family (komedie) - Eneste jeg ser på TV for tiden. Weeds (comedy, drama) - Har litt "antihelt" trekk fra Dexter. Som Dexter har man skuespillere med særtrekk og litt spesiell humor. Endret 30. september 2010 av Spragleknas Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) 1. Staragte: Universe 2. The Big Bang Theory 3. Stargte: Atlantis 4. Bored to Death 5. Stargate: SG-1 Fem er alt for lite.. har ca. 10 serier som er legendariske og ikke egentlig kan skilles.. Edit: Den eneste av disse som ikke er hysterisk morsomme er SGU. Eller Dexter er kanskje ikke hysterisk morsomm, men den har sine øyeblikk Dexter forsvinner vekk fra listen til fordel for Bored to Death som er en av tidenes beste serier.. Edit: Listen er ikke kronologisk Endret 11. oktober 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fant ikke noe liknende, så tillater meg å starte en slik tråd. Et fint sted å starte, som jeg lærte av min mor, er å lete i riktig del av forumet. Lenke til kommentar
RoflMyWaffle Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 1. Chuck. 2. The Big Bang Theory. 3. Stargate Universe. 4. House MD. 5. True Blood Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Alltid morsomt å se hva filminteresserte liker av serier, siden folk som elsker serier (og ser veldig mye av det) ofte har en litt... lavkulturell eller kjip smak. Dette er selvfølgelig elitisk og basert ut ifra hva jeg anser som en bra serie. Stargate er et flott eksempel på hva jeg synes ikke er en god serie. Man kan vel også hevde at alle HBO-serier er "kjipe" siden de er så opplagte i slike kåringer. 1. Twin Peaks 2. The Wire 3. Sopranos 4. The Office UK 5. Riget Holder på med Six Feet Under som garantert kommer til å slåss om en topp3-plass. Band of Brothers og Oz ville nok ha kommet på de neste plassene. Endret 1. oktober 2010 av tjalla Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 1. 24 2. Supernatural 3. Dexter 4. Band of Brothers/The Pacific 5. Jericho Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 1. Twin Peaks 2. Dexter 3. Breaking Bad 4. Firefly 5. Veronica Mars Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 1. Chuck 2. The Office US 3. How I Met Your Mother 4. Gossip Girl 5. Flight of the Conchords Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 1. The Wire 2. Twin Peaks 3. The Sopranos 4. Carnivàle 5. Seinfeld Boblere: The Office (U.K.), Breaking Bad, Med Men, Profit, Curb Your Enthusiasm og Six Feet Under. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Oh... Ser at det er eget subforum for serier nå Kan denne flyttes til -> https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=340 ? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) 1. Chuck 2. The big bang theory 3. The Unit 4. One Tree Hill 5. 24 Endret 1. oktober 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vanskelig å finne bare fem, men skal prøve. 1. Eureka 2. Farscape 3. Firefly 4. Oz 5. Big Bang Theory og Seinfeld (de er så like at de fint deler plass.) Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1. The Office (US) 2. The Unit 3. Band of Brothers 4. Big Bang Theory 5. Generation Kill På de neste 5 random: "How i met your mother", "Kongen av Queens", "American Dad", "My name is Earl" og "Futurama" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Vanskelig med bare 5 1. Breaking Bad 2. Dexter 3. The Office (US) 4. The Big Bang Theory 5. Family Guy Andre: The King of Queens, One Piece, The Simpsons, Futurama, The Cleveland Show Endret 2. oktober 2010 av TM B Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) 1. Entourage 2. True Blood 3. Fringe 4. Chuck 5. White Collar Har ikke sett breaking bad enda. Men har alle episodene. Kan hende den dytter noen ned fra listen, har hørt mye bra om den Beste mini seriene: 1. Band of Brothers 2. Generation kill 3. The Pacific Endret 2. oktober 2010 av toy_man Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 House Supernatural Friends That 70s show Band of brothers Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 The Shield Deadwood Carnivale The Office UK The Wire Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1. House 2. The Simpsons 3. Top Gear 4. Futurama 5. Family Guy Lenke til kommentar
LFL Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1: Harper's Island 2: Criminal Minds 3: FlashForward 4: 24 5: NCIS Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 1. Supernatural 2. The Unit 3. Heroes 4. Criminal Minds 5. Prison Break Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå