Gå til innhold

Farlige spill nr 3434: Nintendogs

Anbefalte innlegg

I alle år har folk klaget over at spill er farlige, og nå er neste spill på listen klar. Nintendogs. Jepp, de søte hundene fra Nintendo er tydeligvis så farlige at spillene bør ha en advarsel. :p

Men for en gangs skyld er jeg enig. Saken er at en jente spilte Nintendogs, og hunden hennes hørte lydene og trodde det var fremmede hunder. Den gikk til angrep, og jenta ble skadet. Heldigvis gikk det relativt bra med henne. Nå kan det jo diskuteres hvem som er skyldig her, men det er jo noe å tenke på. Jeg har selv hatt en katt som var svært interessert i en akvarie-skjermbeskytter jeg hadde og en due som angrep speilet. Dyrene vet jo ikke forskjell på hva som er ekte og falskt om det ser og høres ekte nok ut. ;)

http://ds.ign.com/articles/112/1124183p1.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I alle år har folk klaget over at spill er farlige, og nå er neste spill på listen klar. Nintendogs. Jepp, de søte hundene fra Nintendo er tydeligvis så farlige at spillene bør ha en advarsel. :p

Men for en gangs skyld er jeg enig. Saken er at en jente spilte Nintendogs, og hunden hennes hørte lydene og trodde det var fremmede hunder. Den gikk til angrep, og jenta ble skadet. Heldigvis gikk det relativt bra med henne. Nå kan det jo diskuteres hvem som er skyldig her, men det er jo noe å tenke på. Jeg har selv hatt en katt som var svært interessert i en akvarie-skjermbeskytter jeg hadde og en due som angrep speilet. Dyrene vet jo ikke forskjell på hva som er ekte og falskt om det ser og høres ekte nok ut. ;)

http://ds.ign.com/articles/112/1124183p1.html

Det er spilleren sitt ansvar for å passe på hvem som er i huset/rommet. Spillutviklere skal IKKE ta hensyn til hva dyr mener, tenker og tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...