Pilkern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sitter her og sliter litt med oversettelse av phonemic transcriptions. Har så langt kommet frem til: 1: The miserable looking zebra was exhausted after the chase. 2: De eneste ordene jeg har funnet ut her er "cancelled" og "purchased" 3: We discovered .... cause .... .... .... fancy swimming pool. Hvis du løser det og ikke vil gi meg svaret gratis tar jeg gjerne imot tips Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Nå ser jeg veldig fort på dette, men det ser ut som det i setning to står følgende: Keith's psychoterapist cancelled the dress he'd purchased. Virker dog helt meningsløst, hehe. Den tredje setningen har jeg ikke tid til å ta akkurat nå, må bruke litt bedre tid på den. Hadde innlevering angående mye av det samme i dag selv. Endret 30. september 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Var inne på "Keith's psychoterapist cancelled the dress he'd purchased" jeg og, men ga ikke så mye mening hos meg heller så slo det fra meg Men så er det jo ikke så mye annet det kan være... Aha, er det english phonetics and phonology du har også? Selv misliker jeg faget sterkt, ikke ofte jeg har satt spørsmålstegn ved et fag eller noe jeg har lært om på skolen, men her har jeg begynt å lure et par ganger. Vanskelig er det og Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Yvonne!!! ich muss deinem help haben (( Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Meh. Endret 22. januar 2012 av Yumekui Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 1: The miserable looking Zebra was exhausted after the chase. 2: Keith's psychotherapist concealed the dress he'd purchased. 3: We discovered all the cows grazing near the fancy swimming pool. 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Takk for hjelpen! Fikk noen nye her om dagen, men her er det også tre stk jeg ikke klarer og løse: Noen som vet?<: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 1: I took a little notebook from my handbag. 2: It must mean something to them or they wouldn't save it. 3: She couldn't see why that pub should be so popular. 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Tusen takk<: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå