Corlan Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Morsomt å se hvor satt ut Dag ble av å få Eva på besøk i leiligheten. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tekniske problemer. Oppe i løpet av dagen Awesome! Da får jeg se den etter jeg er ferdig med 3timer formel1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Morsomt å se hvor satt ut Dag ble av å få Eva på besøk i leiligheten. Hehe ja var det, lurte på om han ikke skulle gå i bakken eller noe sånt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ny episode i kveld! Kom over ei hyggeleg nyhende på VG i dag: Satser på ny sesong av «Dag» Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 ja, meget gledelig med ny sesong. Blir mer og mer imponert over Atle Antonsen. Han spiller jo vel så bra seriøst som han er komiker, selv om Dag har masse komikk i seg. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 bra at det blir flere episoder, hyggelig at Dag fortsatt skal være en mørk karakter. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Å herregud for en fantastisk episode. Jeg vrei meg i sofaen i latterkrampe. Først samtalen med de barna, og så Benedikt som feier over 3 damer på samme kvelden. Helt vannvittig bra! Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Uff ser til at painball kveldene mine kommer i veien for Dag gikk glipp av sist episode og går vell glipp av den i kveld. Det er blitt spurt tidligere men ingen har svart, hvilken dag bruker reprisen og komme på? Endret 13. november 2010 av datating TV2 Sumo er plassen å se det på. ;) Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det ikke utrolig merkelig lyd i denne serien, er all samtale dubbet inn i ettertid? Er det en norsk skuespiller som leser replikkene til tuva nowotny? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Har ikkje lagt merke til noko. Tuva leser replikkene sine sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå