Zeph Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Andre som såg første episode i dag? Synest det var mykje bra, kjem nok til å følge med den vidare. Atle Antonsen er ein av våre beste komikere, alltid hatt sansen for han. Serien er sikkert forutsigbar i forhold til handlingen framover, men det er så mange bra scener og dialoger/monologer at den fort kan klare seg. Ja til meir av dette frå norsk film og TV. Det er nok såpegreier som blir produsert her i landet. Endret 12. oktober 2010 av Zeph 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dette var min greie! torsdag kveld fra nydalen etterpå var nedtur. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Torsdag kveld... er ganske trasige greier. Dei har hatt enkelte gode sketcher, men totalt sett minner det om Mad TV, SNL og den type "underhaldning", som eg finn så påtatt, flaut og lite inspirerande at det er trist å sjå på. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gikk dessverre glipp av kveldens sending. Når går reprisen? Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Så nettopp de to første episodene på tv2 sumo nå, og dette er vel den første norske serien på en stund som jeg kommer til å følge med på. Med Atle Antonsen (samt Kristoffer Schau på manussiden) følger naturlig nok høye forventninger, og sannelig innfridde de også. 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes denne virket veldig bra. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes denne virket veldig bra. Det har du helt rett i Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 fikk kun sett deler av den, men virket seerverdig Gjennomsnittlig var det 468 000 seere, kun slått av dagsrevyen. gode tall for en ny serie, for se om det er like mange som kikker på neste uke. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nydelig episode i dag. Dag er jo en fantastisk skikkelse, benedikt full av sjarm, og eva er til å spise opp. Mye bedre enn første episode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Digger denne serien, noko av det betre eg har sett av norsk produksjon på lenge. Karakterene er kostelige! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Helvete, glemte helt at denne blei sendt i dag, må vel få tak i den på andre måter. Første episode virka ekstremt lovende, en serie jeg kommer til å følge med på. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette er i aller høyeste grad sebart, og den litt dype mørke humoren setter en finurlig spiss på det hele. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Imponerende norsk av Tuva Novotny som spiller Eva. Hun har jo aldri snakket norsk før denne serien visstnok. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, er ganske imponert over henne. Har vel merket et par svenske schvonger her og der, men overall er det ganske bra. Husker henne fra Jalla! Jalla! Rar stemning på hele serien, den mørke humoren gjør sitt til at man kan kjenne seg igjen fra tid tilannen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) En av de få norske tv produksjonene jeg har giddet å se på i det siste, dog er litt fan av Atle Antonsen så kan vel hende det har litt med saken å gjøre også. Uansett liker seriene godt så langt. Endret 8. oktober 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjempemorsomt Digget når han kompisen drev og pøket og så satt han tilbakestående gutten der med leketrompeten :!: :!: :!: Kostelig! 1 Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gikk glipp av episode 2 Noen som vet om det går en reprise, eventuelt om det er mulig å se på nett uten Sumo? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Så du pulte med en mongo i rommet?" Lo så jeg skreik. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Likte denne veldig godt, spesielt når han fyren fra Tangerudbakken dukka opp. :!: Denne serien er verdt å følge med på. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, jeg har sett begge de to første episodene opptil flere ganger allerede. Det er jo ikke verdens beste serie, men fyren er jo så morsom at man bare må følge med. Den ligger på serieopptak her hjemme, og det kommer den til å fortsette å gjøre så lenge Atle Antonsen underholder :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå