chitti91 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe en blits (speedlite 430EX II) en gang i løpet av høsten og har derfor prøvd å lese litt om blitsbruk. Jeg skjønner at det er en del å lære, og lurer derfor på om noen har noen bra bøker å anbefale (som en eventuelt får tak i på biblioteket)? Eller om noen har noen gode artikler å dele. Forresten, det heter blits på norsk? Jeg ser mange nettbutikker som skriver blitz Endret 30. september 2010 av chitti91 Lenke til kommentar
Cax Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Foreslår å titte på denne: http://neilvn.com/tangents/flash-photography-techniques/ Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Les bruksansvisningen skikkelig, mye nyttig info der. Edit: Magisk at folk ser etter bøker når de har en veldig bra bok levert med blitsen Endret 30. september 2010 av TGB Lenke til kommentar
chitti91 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 @TGB: Men så har jeg jo ikke fått blitsen enda, tenkte jeg kunne lese litt før jeg fikk den @Cax: Takk skal du ha Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Den medfølgende manualen er mindre en minst,nesten umulig og lese den for en gammel gubbe som meg Du kan laste ned en engelsk versjon her. Er det spesifikke bruksmåter for canon-blitser bruker jeg og lese i denne. Edit:når det gjelder navnet blits/blitz vi du ofte få tilbakemeldinger på om det er Opel du lurer på Endret 3. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå