Gå til innhold

SE vs Samsung

Anbefalte innlegg

jeg hadde tenkt å kjøpe meg t610 men så skaffet noen jeg kjenner seg samsung v200 (tror jeg, med roterbart kamera)

nå har jeg problemer med å besteme meg

1. hvilken av telefonene burde jeg kjøpe?

2. har t610 irda?

3. hvor lenge kommer disse telefonene til å vare (har hørt noe om umts)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt samsung en stund nå, og er ganske fornøyd med den , jeg har ikke hatt se 610 så jeg vet ikke om den er bedre eller dårligere. Men jeg kan fortelle deg litt om samsungen da. grunnen til at jeg kjøpte samsungen er først og fremst designet, jeg er ikke så veldig kresen på at den har døds mange funksjoner, bare at den ser stilig ut . den har det meste jeg trenger og er i grunn ganske fornøyd med den, sjermen er bare lovende bra. og lyden er helt konge. noe jeg savner fra samsungene r vel taleopptaker, og batteriet er kanskje vel litt kort synes jeg. men det er bra at den følger med 2 batterier da . ellers, er jeg veldig fornøyd med den

Lenke til kommentar

Skal du stort sett bare ringe og sende sms holder det med v200 (husk at v200 ikke kan legge til ord i ordboken)

Men har du lyst på en mobil med kjempegode muligheter til å laste ned alt av spill, themes, ringelyder, bilder + alt annet som er gøy bør du satse på teknologisk overlegne T610.

Ta en titt på cons på denne siden. Burde si alt.

http://www.mobiledia.com/reviews/samsung/v...205/page10.html

Lenke til kommentar

jeg tror du er helt ericcson klikka gærn.

ettersom jeg har lest meldingene fra deg her i forumet virker det som du ikke er interresert i noe annet enn nettopp denne se 610 :) hehe

vel alle har sine meninger , så jeg skal ikke si noe

Men har du lyst på en mobil med kjempegode muligheter til å laste ned alt av spill, themes, ringelyder, bilder + alt annet som er gøy bør du satse på teknologisk overlegne T610.

dette kan du også gjøre på samsungen da .

så det er ikke bare se 610 som kan detta :)

Lenke til kommentar

Blander meg ikke opp i ting jeg ikke kan noe om. T610 kan jeg ganske mye om så prøver å svare de som lurer på noe.

Er interresert i mye annet og, men som regel er det andre her som kan mye mer enn meg, så jeg holder meg unna.

Sitat fra siden jeg linket:

-Connectivity is just about as bad as it gets. Can't transfer anything through infrared. No pictures, no ring tones, no games, nothing.

- Samsung got rid of downloadable MIDlets. So now you're stuck with the same games that were preinstalled on the S105. At least they could have changed games.

Er dette feil så beklager jeg selvsagt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...