KenSogge Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hei, etter fagbrev har jeg tenkt å gå ingeniørstudie, for bachelor grad i førsteomgang. Ettersom det er flere kategorier må jeg spørre hva de forskjellige går ut på, og hvilke som gir deg de beste jobbene. Også ønskelig å vite hvor de beste skolene er. Ingeniør - automatiseringsteknikk Ingeniør - elektro-automasjon Ingeniør - informatikk og automatisering Hadde sett for meg en jobb innen olje og gass, siden det ligger gode penger der. Men er åpen for alt så lenge det er en god jobb og godt betalt. Fortell det dere vet takk Edit: Ikke minst hva videre utdanning du kan ta etter. Endret 30. september 2010 av KenSogge Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei! Vil sterkt anbefale Mekatronikk bachelor på UiA i Grimstad! Mekatronikk er en blanding av mekanikk og elektronikk. Det fine med studiet er at du kan få jobb innen så mye, du er innom det meste. Mekatronikk på universitet nivå får du også bare i Grimstad, du kan ta det i trondheim også, men da må du ta master. Fettern min gikk ut der iår og nå har han fått seg jobb i Aker Well service, dvs innen olje og gass. I tillegg til dette har Grimstad et supert studiemiljø! Jeg er selv med i linjeforeninga til mekatronikk så hvis du har spm bare spør her eller pm, jeg går 3dje året btw. Her er et lite hint om hva mekatronikk er: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå